;
coinex

نگاه نزدیک به لتیوی لمکس پرو در نمایشگاه CES 2016

لتیوی لمکس پرو در نمایشگاه CES 2016 از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

لتیوی لمکس پرو در نمایشگاه CES 2016 از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت رسانه ای و تولید دستگاه های چینی لتیوی هنوز به طور گسترده شناخته نشده است، اما به شدت در حال کار بر روی دستگاه هایی است تا بتواند نام تجاری خود را  نه تنها در کنار رقبای داخلی خود (هواوی و شیائومی) بلکه در ایالات متحده هم برجسته سازد. با وجود معرفی رسمی لتیوی در بازار ایالات متحده در سال گذشته، حضور آن همچنان به مجموعه ی تلویزیون و لوازم جانبی در فروشگاه های آنلاین محدود است. اما این شرکت در نمایشگاه CES 2016 از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام لتیوی لمکس پرو (LeTV Le Max Pro) رونمایی کرد و گفت که این محصول در نیمه ی اول امسال در ایالات متحده عرضه می شود. با یک نگاه گذرا به این گوشی می توان دریافت که این دستگاه با نمایش بدنه ی فلزی و هم چنین اینکه به عنوان اولین گوشی هوشمندی که به پردازنده ی کوآلکام اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز می شود، قطعا پتانسیل رقابت با کمپانی های نامبرده را دارد.

طراحی

لمکس پرو با صفحه نمایشی ۶.۳۳ اینچی فبلتی بزرگ محسوب می شود و استفاده از آن با یک دست قطعا سخت است. کیفیت بدنه ی این دستگاه خوب است و با بدنه ی فلزی زیبا و ظریف به طور چشمگیری خودنمایی می کند. قاب این دستگاه بسیار نازک است و همین هم زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است.

لمکس پرو با صفحه نمایشی ۶.۳۳ اینچی فبلتی بزرگ محسوب می شود و استفاده از آن با یک دست قطعا سخت است.

.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ۶.۳۳ اینچی کواد اچ دی IPS LCD این گوشی، تصاویر شارپ و زنده ای تولید می کند. صفحه نمایش این دستگاه به نظر عالی است و می توان گفت در این زمینه بی عیب و نقص عمل کرده است.

صفحه نمایش ۶.۳۳ اینچی کواد اچ دی IPS LCD این گوشی، تصاویر شارپ و زنده ای تولید می کند.

.

عملکرد

با توجه به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی، جای تعجب نیست که این دستگاه از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد. این گوشی هوشمند اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند و با رابط کاربری سفارشی لتیوی همراه می شود که سرراست و شسته رفته است ولی تا حدودی از آی او اس ۹ الهام گرفته شده است. از ویژگی های برجسته ی دیگر لتیوی لمکس پرو می توان به دوربین ۲۱ مگاپیکسلی، پورت یو اس بی نوع C و حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی آن اشاره کرد.

با توجه به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی، جای تعجب نیست که این دستگاه بسیار سریع باشد.

ویژگی ارزشمندی که به این دستگاه اضافه شده، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک سنس آی دی (SenseID) کوالکام است. این تکنولوژی به طور بومی توسط تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ پشتیبانی می شود و ظاهرا از نظر سرعت، دقت و به طور کلی قابلیت اطمینان بر سنسورهای اثر انگشت خازنی ارجحیت دارد. مهمترین نکته این است که سنس آی دی به جای اینکه مانند سنسورهای خازنی یک تصویر سطحی بگیرد، تصویری تری دی از اثر انگشت کاربر ایجاد می کند؛ که با آلاینده هایی مانند عرق، لوسیون و … باز هم اسکن می کند.

بدون شک لتیوی لمکس پرو پتانسیل زیادی دارد که با توجه به مشخصات و کیفیت ساخت آن مشهود است. اگر لتیوی برای سلطه بر بازار ایالات متحده مصمم است، قطعا باید قیمتی که ارائه می دهد هم متناسب باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر