;
coinex

گوشی پولاروید در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد

گوشی پولاروید پاور دارای یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و در دل آن یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای قرار گرفته است.

گوشی پولاروید پاور و گوشی پولاروید اسنپ در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد.

پولاروید نامی است که در کنار دوربین ها قرار می گیرد. اما در سال های اخیر این شرکت نمونه کارهای خود را گسترش داده و دستگاه های دیگری نیز تولید کرده است. سال گذشته این کمپانی در نمایشگاه CES گوشی پولاروید سلفی را معرفی کرد. این گوشی اندرویدی با یک دوربین چرخشی شبیه به اپو ان 1، عرضه شد.

پولاروید امسال نیز در نمایشگاه CES 2016 از دو گوشی هوشمند اندرویدی خود رونمایی کرد. گوشی پولاروید پاور و گوشی پولاروید اسنپ.

گوشی پولاروید پاور دارای یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و در دل آن یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای قرار گرفته است. 3 گیگا بایت رم در کنار 32 گیگا بایت حافظه داخلی دارد. در پشت گوشی پولاروید پاور یک دوربین 13 مگا پیکسلی تعبیه شده و در جلو، با یک دوربین 8 مگا پیکسلی و یک فلاش سلفی مجهز شده است.

در پشت گوشی پولاروید پاور یک دوربین 13 مگا پیکسلی تعبیه شده و در جلو، با یک دوربین 8 مگا پیکسلی و یک فلاش سلفی مجهز شده است.

این گوشی به لطف باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خود روشن می ماند و با برچسب 249.99 دلاری، قیمت گذاری شده است.

گوشی پولاروید اسنپ در سه نسخه 5 اینچی، 5.5 اینچی و 6 اینچی ارائه شده است. هر کدام از نمایشگر ها دارای رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. هر سه نسخه گوشی پولاروید اسنپ از پردازنده مرکزی چهار هسته ای با 2 گیگا بایت رم قدرت می گیرند. 16 گیگا بایت حافظه داخلی دارند. یک دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو به همراه یک فلاش سلفی، گوشی پولاروید اسنپ را زینت داده اند.

قیمت پولاروید اسنپ بسته به اندازه صفحه نمایش از 129.99 دلار تا 179.99 دلار تعیین شده است.

هر سه نوع مختلف گوشی پولاروید اسنپ از ماه اینده در دسترس خواهند بود. در حالی که گوشی پولاروید پاور در بهار منتشر خواهد شد.

گوشی پولاروید اسنپ در سه نسخه 5 اینچی، 5.5 اینچی و 6 اینچی ارائه شده است. هر کدام از نمایشگر ها دارای رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است.

یک دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو به همراه یک فلاش سلفی، گوشی پولاروید اسنپ را زینت داده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena 


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر