;
coinex

قیمت گلکسی تب پرو اس سامسونگ

قیمت گلکسی تب پرو اس سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 اعلام شد.

قیمت گلکسی تب پرو اس سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 اعلام شد.
تبلت جدید گلکسی تب پرو اس سامسونگ به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2016، به عنوان تبلت پرمیوم ویندوز 10 معرفی شد. به نظر می رسد قیمت گذاری برای این تبلت نیز به نسبت پرمیوم بودن آن در نظر گرفته شده است. با توجه به اطلاعاتی فاش شده، قیمت گلکسی تب پرو اس سامسونگ برای مدل وای فای ویندوز 10 هوم 999 یورو خواهد بود. نسخه ویندوز 10 پرو 100 یورو بیشتر است و نسخه LTE با ویندوز 10 پرو 1199 یورو برای مصرف کنندگان تعیین شده است.
با این وجود می بینیم که قیمت گلکسی تب پرو اس کمی عجیب است، به ویژه هنگامی که با سرفیس پرو 3 مایکروسافت مقایسه می شود (و یا حتی سرفیس پرو 4 جدید). ما حدس می زنیم که قیمت گلکسی تب پرو اس به دلیل وجود یک صفحه نمایش سوپر آمولد و پردازنده دسکتاپ کامل (یک پردازنده Core i5 یا i7 ) این گونه انتخاب شده است. یک SSD در داخل هر دو دستگاه است، بنابراین عملکرد آن مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کند.
البته، مصرف کنندگان باید تصمیم بگیرند که با پول خود چه چیزی می خواهند بخرند، ولی گلکسی تب پرو اس یک یک هیبرید زیبای ویندوز 10 است. این تبلت در ماه فوریه عرضه می شود. باید صبر کنیم و ببینیم که قیمت گلکسی تب پرو اس سامسونگ در بازارهای مختلف چه مقدار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بابا بیخیال!!! کی میخواد 900 دلار به این بده آخه؟!!اگه قیافه براتون مهم نباشه من teclast x2 pro خریدم از بست فون ، عالیه نسبت به قیمتشنسخه 64 و 128 داره با قلم و داک کیبورد مثه همینا که گفته.پردازنده core m و رم 4 صفحه فول اچ دیمن باهاش برنامه نویسی کار میکنم و مشکلی ندارم.برنامه visual studio 2015 روش نصب کردم رون کار میکنه و هنگ نداره.البته تو کار با فتوشاپ کمی هنگ داره اگه پیکسلتون بالا باشه. از همه مهمتر ویندوز ده اورجینال روش بود کلا به خودش و داک کیبورد و قلمش دادم دو تومن.البته یه 20 روزی کشید تا از چین بهم برسه ولی ارزش ریسکشو داشت البته خواستین سفارش بدین قول قیمت پائینترشو تو سایتای دیگه نخوریت چون بدون قلم و داک میدن تازه گمرکشم به عهده خودتون میندازن که حدودا 200 تومنه تازه 45 روزه اینا میارن.با هزارتا التماس از بست فون خریدم آخه تو سایتشون فروششو نذاشتن 

    پاسخ