;
coinex

فبلت لنوو برای مصرف کنندگان در نمایشگاه CES 2016

 فبلت لنوو برای مصرف کنندگان در قالب پروژه تانگو لنوو در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

فبلت لنوو برای مصرف کنندگان در قالب پروژه تانگو لنوو در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد. این فبلت در این تابستان آماده می شود.
چند روز پیش، گفته شد که انتظار می رود لنوو و گوگل در ٧ ژانویه یک معرفی مطبوعاتی مربوط به پروژه تانگو جدید داشته باشند. این پروژه ای است که با استفاده از ترکیبی از دوربین و سنسورهای قرار داده شده در دستگاه های تلفن همراه به تولید نقشه برداری سه بعدی می پردازد. در حالی که کیت توسعه گوشی های هوشمند و تبلت ها هر دو در دسترس بوده است، با این حال تا کنون برای مصرف کنندگان طراحی نشده بودند. امروز، فبلت لنوو برای مصرف کنندگان بر اساس این فن آوری معرفی شد.
این فبلت مجهز به یک صفحه نمایش کوچکتر از 6.5 اینچ است. دوربین های نمونه در پروژه تانگو شامل یک دوربین اصلی 4 مگاپیکسلی ، لنز فیش آی 180 درجه، یک دوربین جلو با میدان دید 120 درجه و دوربین با عکسبرداری عمق 180 در 320 است. در حالی که انتظار می رفت نسخه مصرف کننده ی این فبلت به احتمال زیاد با دوربین های مشابه مجهز شود، ولی لنوو آنها را دوباره طراحی کرده است به طوری که می توان آنها را در حالت عمودی به جای افقی استفاده کرد.
برای نشان دادن نحوه کار پروژه تانگو، جانی لی، رهبر پروژه در CES از یکی از کیت های توسعه استفاده کرد و در این جلسه مطبوعاتی، به واسطه فبلت لنوو نقشه برداری انجام داد. او حتی یک یخچال مجازی را در یک گوشه ای از نقشه های سه بعدی قرار داده است. توسعه دهندگان در حال کار برای استفاده از این فن آوری برای بازی و واقعیت مجازی هستند.
امروز فبلت لنوو در واقع بر روی صحنه ظاهر نمی شود اما انتظار می رود که در این تابستان با قیمتی کمتر از 500 دلار آماده شود.

نمونه های اولیه پروژه تانگو را در تصاویر زیر مشاهده می کنید:

1. طراحی برای نمونه اولیه پروژه تانگو گوشی های هوشمند

 1. طراحی برای نمونه اولیه پروژه تانگو گوشی های هوشمند
2. نمونه تبلت پروژه تانگو

نمونه تبلت پروژه تانگو

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر