;
coinex

طراحی آی فون 7 چگونه خواهد بود؟

طراحی آی فون 7 هنوز قطعی نشده است.

طراحی آی فون 7 هنوز قطعی نشده است.

در حال حاضر حدس و گمان راجع به طراحی آی فون 7 واقعا سخت است. تا کنون به غیر از یک جزء داخلی فاش شده، اطلاعات دیگری در مورد طراحی خارجی این گوشی در اختیار نداریم. با این حال با توجه به گزارشی از 9to5Mac، به نظر می رسد اپل هنوز در مورد طراحی آیفون 7 تصمیم نگرفته است.
این گزارش ادعا می کند که اپل در حال حاضر سه طرح مختلف را انتخاب کرده و هنوز به یک تصمیم نهایی نرسیده است. گفته شده که یکی از این طرح ها ظاهر باریک تری را برای گوشی فراهم می کند و احتمالا بدون پورت هدفون خواهد بود. با این حال اپل یک طراحی پشتیبان دیگر نیز دارد که گفته شده که شبیه آیفون 6 اس است.
در حال حاضر هیچ اشکالی در طراحی آیفون 6 اس وجود ندارد، اما طرح اپل همیشه نگاهی رو به جلو داشته ولی این بار شاید خیلی متفاوت از پیشینیان خود نباشد، باید اعتراف کنیم که اگر هیچ تغییری ایجاد نشود کمی نا امید کننده خواهد بود. لازم به ذکر نیست که طراحی آیفون 6 اس همان طراحی آیفون 6 است، بنابراین اساسا اگر اپل طراحی آیفون 7 عوض نکند، طراحی آن نسبت به 2 سال گذشته بهبودی نیافته است.
تمام این گفته ها را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید، همیشه پیش از عرضه ی پرچمداران کمپانی های بزرگ، چنین اخبار ضد و نقیضی از آنها به گوش می رسد اما تا معرفی رسمی آیفون 7 امید خود را از دست ندهید شاید اپل طراحی منحصر به فردی برای آن در نظر بگیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر