;
coinex

دوربین گیر 360 سامسونگ در راه است

دوربین گیر 360 درجه سامسونگ در نمایشگاه CES 2016  به نمایش در آمد.

دوربین گیر 360 سامسونگ در نمایشگاه CES 2016  به نمایش در آمد.

این شرکت به تازگی یک علامت تجاری برای نام “گیر 360” در گذشته در کره جنوبی عرضه کرده است. بر اساس نام تجاری گیر، مشخص می شود که قطعا یک گوشی هوشمند نیست و 360 نشان می دهد که می تواند نوعی دوربین باشد.

از آنجا که واقعیت مجازی به مسئله بزرگی تبدیل شده است، این بدان معنی است که شرکت های دیگر، نیازمند آغاز ساخت ابزاری هستند که برای مردم امکان ایجاد محتوای واقعیت مجازی را فراهم کند. در زمان های اخیر، نیکون یک KeyMission 360 را اعلام کرد، در واقع این یک دوربین است که می تواند ویدیو 360 درجه بگیرد. به نظر می رسد سامسونگ نیز می تواند دستگاه مشابهی داشته باشد.
باید اشاره کرد که چند سال پیش، سامسونگ Project Beyond خود را نشان داد، که اساسا یک نمونه دستگاه ضبط ویدئو 360 درجه برای هدست گیر وی آر بود. با این حال با توجه به این که آن فقط یک نمونه اولیه بود و همانطور که SamMobile اشاره می کند، گیر 360 می تواند نسخه های تجاری و نهایی از آن برای خرید عموم مردم باشد.
در هر صورت چندین دوربین های 360 درجه در حال حاضر در بازار وجود دارد. با عرضه ی ریفت، اچ تی سی وایو، و پلی استیشن VR، جای تعجب نیست اگر شرکت های دیگر برای ایجاد دستگاه های مشابه برای تداوم بیشتر فن آوری واقعیت مجازی تلاش کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر