;
coinex

مودم جدید تی پی لینک با 7 گیگابیت سرعت!

مودم جدید تی پی لینک در نمایشگاه CES 2016
مودم جدید تی پی لینک ، توسط این شرکت تولید کننده ی محصولات سخت افزاری، در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.
استاندارد جدید، با نام Talon TP AD7200، نسبت به استاندارهای قدیمی “AC” که در سال 2012 عرضه شد، برتری هایی دارد. اما لازم نیست که تمام کاربران، مودم جدید تی پی لینک را جایگزین مودم های قدیمی کنند. همانطور که از نام این مودم مشخص است، مدم های جدید از استاندارد “AD” بهره می برند.
با مودم جدید تی پی لینک می توان یک فیلم 4K را زیر 5 دقیقه دانلود کرد؛ این سرعت، چهار برابر سرعت مودم های “AC” است. سرعت به وجود آمده در مودم جدید تی پی لینک ، از طریق یک “باند” 60 گیگاهرتز در کنار دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی، که وظیفه ی انتقال سیگنال های وای فای را به دستگاه های گیرنده بر عهده دارند، به وجود آمده است؛ که در نهایت سرعت 7 گیگابیت در ثانیه را به وجود می آورد. این در حالیست که استاندارهای “AC” سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه را به وجود می آورند.
مزیت باندهای 60 گیگاهرتزی این است که آنها می توانند اطلاعات بیشتری را منتقل کنند. ناگفته نماند که در حال حاضر استفاده نمی شود و این بدان معناست که هیچگونه ازدحامی هم نخواهد بود؛ این حالت شبیه به رانندگی در اتوبان خصوصی است که محدودیت سرعت هم ندارد.
مودم جدید تی پی لینک برای افرادی که مودم های خود را به حافظه ی کلود متصل می کنند، مفید خواهد بود. با استفاده از سرعت 7 گیگابیتی می توان عکس، فیلم، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را دانلود و یا آپلود کرد، بنابراین هیچگونه اتلاف وقتی وجود نخواهد داشت.
قیمت و تاریخ عرضه ی مودم جدید تی پی لینک هنوز مشخص نیست. برآورد شده که طیف باند استاندارد AD بسیار کوتاه تر از استاندارد AC است. به بیان دیگر، تنها در فضای محدودی در اطراف مودم می توان از قابلیت 7 گیگابیتی آن استفاده کرد. در خارج از این محدوده، سیگنال های AC در دسترس خواهند بود.
یکی از مشکلات عرضه ی این مودم ها، شرکت های ارائه دهنده ی خدمات اینترنت هستند. این شرکت ها که در بعضی مواقع، قادر به پشتیبانی از سرعت ارائه شده توسط مودم های AC نیستند، قطعا سرعت مودم AD را پشتیبانی نخواهند کرد. در حال حاضر، پرسرعت ترین اینترنتی که در ایالات متحده پشتیبانی می شود، گوگل فیبر، با سرعت 1 گیگابیت است که البته در مناطق محدودی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مودم جدید تی پی لینک در نمایشگاه CES 2016

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر