;
coinex

اشتباه اپل در مورد کاربران اپلیکیشن اپل نیوز

اشتباه اپل در مورد کاربران اپلیکیشن اپل نیوز
تعداد کاربران اپلیکشن اپل نیوز مشخص نیست. اپل اعلام کرد که اطلاعات نادرستی را در مورد ترافیک اپلیکیشن اپل نیوز Apple News و تعداد کاربران آن، منتشر کرده است.
اپلیکیشن اپل نیوز، سال گذشته همراه با آپگرید سیستم عامل iOS9 عرضه شد. این اپلیکیشن، اخبار، اطلاعات و محتوای مورد نظر بسیاری از ناشران، شرکت ها و متقاضیان را در پلت فرم اپل به نمایش می گذارد. به گزارش وال استریت ژورنال، این افراد که ترجیح می دهند اطلاعات و اخبار خود را در این اپلیکیشن به نمایش بگذارند، اطلاعات دقیقی از اپل دریافت نکرده اند. اپل تعداد کاربران اپل نیوز را کمتر از تعداد واقعی اعلام کرده است.
مدیر اجرایی اپل، ادی کو در این باره می گوید: “ما در حال بررسی و رفع این مشکل هستیم. تعداد کاربرانی که ما در اختیار داریم با تعداد واقعی تفاوت بسیاری دارد و در مجموع کمتر از حد واقعی را نشان می دهد. هنوز از تعداد واقعی اطلاعی در دسترس نیست.” ادی کو اضافه کرد که از زمان عرضه ی این اپلیکیشن، 40 میلیون نفر از اپل نیوز استفاده کرده اند.
ناشرانی مانند Business Insider، Vice، The New York Times و غیره، محتوا و اخبار خود را در اپلیکیشن اپل نیوز منتشر می کنند؛ اگر این ناشران، مستقیما به دریافت تبلیغات بپردازند، 100 درصد از درآمد را کسب می کنند، این در حالیست که با دریافت تبلیغات از طریق اپلیکیشن اپل نیوز، 70 درصد از درآمد برای ناشران خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر