;
coinex

چاپگر سه بعدی پلاروید

چاپگر سه بعدی پلاروید در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

چاپگر سه بعدی پلاروید در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

پلاروید که به عنوان شرکت سازنده ی عکس فوری شناخته شده، وارد حوزه ی کاری جدیدی شده است. این شرکت در نمایشگاه CES 2016 از چاپگرهای سه بعدی (3D) خود با نام مدل اسمارت ۲۵۰ اس (ModelSmart 250S) خبر داد. این چاپگر تک اکسترودر، حاصل همکاری این شرکت با سازنده ی کارتریج جوهر افشان ساز بریتانیایی است و در ابتدای کار تنها در بازار اروپا در دسترس قرار می گیرد.

این چاپگر مدل اسمارت ۲۵۰ اس سه بعدی را می توان برای وضوح ۵۰ تا ۳۵۰ میکرونی تنظیم کرد. خود این اکسترودر دارای یک دوربین داخلی فعال شده با وای فای است که اجازه می دهد از راه دور به پروژه ها نظارت کرد. سرعت چاپ یا پرینت این دستگاه بین ۲۰ و ۱۰۰ میلی متر است و با وجود اینکه خیلی سریع نیست ولی رقم پایینی هم به حساب نمی  آید. حداکثر اندازه ی مدل چاپ شده ی این چاپگر دارای ابعاد ۱۵۰×۱۵۰×۲۵۰  میلی متری است.

مدل اسمارت ۲۵۰ اس از رشته ی ۱.۷۵ میلی متری PLA خود پلاروید استفاده می کند که در ۹ رنگ در دسترس است. کارتریج ها شامل یک تراشه ی هوشمند ادغام شده است که مقدار مواد باقی مانده در کارتریج را حس و گزارش می کند.

ورق های چسبی خاصی برای هر پروژه استفاده می شود. بنا به گزارش این ورق های شفاف دوطرفه برای شروع کار و حذف چیزی که در حال چاپ است، مناسب می باشند. پلاروید ادعا می کند که این ورق ها دچار ساییدگی و پارگی نمی شوند.

این شرکت می گوید با استفاده از نرم افزار چاپ Prep پلاروید و با ۳ حرکت می توانید فرایند چاپ را بر روی دستگاه ویندوزی و یا مک خود اجرا کنید.

درباره ی قیمت این دستگاه هنوز صحبتی به میان نیامده است.

با استفاده از نرم افزار چاپ Prep پولاروید و با ۳ حرکت می توانید فرایند چاپ را بر روی دستگاه ویندوزی و یا مک خود اجرا کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر