;
coinex

قیمت اچ تی سی وایو ١۵٠٠ دلار خواهد بود

قیمت اچ تی وایو بنا بر شایعات، ١۵٠٠ دلار خواهد بود. همانطور که شاید شنیده باشید، اچ تی سی پیش فروش اچ تی سی وایو را ماه آینده شروع خواهد کرد، اما آنچه اچ تی سی اعلام نکرده ، قیمت دستگاه است.

قیمت اچ تی وایو بنا بر شایعات، ١۵٠٠ دلار خواهد بود.
همانطور که شاید شنیده باشید، اچ تی سی پیش فروش اچ تی سی وایو را ماه آینده شروع خواهد کرد، اما آنچه اچ تی سی اعلام نکرده ، قیمت دستگاه است. به گزارشی از تایوان قیمت اچ تی سی واویو ممکن است ١۵٠٠ دلار باشد، این قیمت شاید عجیب به نظر آید، زیرا تقریبا سه برار قیمت آکیولس ریفت است، به همین دلیل علاقه مندان به بازی های واقعیت مجازی اکنون نسبت این قیمت گذاری شکایت دارند، بنابراین می توان تصور کرد که با یک برچسب قیمت رسمی 1500 دلاری، اعتراضات شدت خواهد گرفت. پلی استیشن وی آر هنوز به طور رسمی قیمت گذاری نشده است، ولی برخی پیش بینی کرده اند که حدود ۴٠٠ تا ۶٠٠ دلار قیمت خواهد داشت، بنابراین چرا اچ تی سی وایو باید تا این اندازه گران باشد؟! با توجه به گفته ی یکی از تحلیلگران که نامش ذکر نشده، اعتقاد بر این است که تکنولوژی های بکار رفته در اچ تی سی وایو مانند ویژگی های شناخت و ادغام SteamVR، به قیمت آن اضافه کرده است و باعث شده که این هدست واقعیت مجازی گران تر از رقبای خود باشد.
در هر صورت، باید این گزارش را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیریم، زیوا هنوز قیمت آن به طور رسمی اعلام نشده است، البته کمی غیر منطقی است که اچ تی سی بخواهد قیمت اچ تی سی وایو را تا این حد بالاتر از رقبا اعلام کند. شما چطور فکر می کنید؟؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر