;
coinex

اسامی گوشی های سری گلکسی S7 تایید شد

اسامی گوشی های خانواده گلکسی S7 در فضای آنلاین تایید شد.

گلکسی S7 و اسامی گوشی های این سری از خانواده سامسونگ در فضای آنلاین تایید شد.

گوشی های پرچمدار سامسونگ هر ساله دربین بهترین های این صنعت قرار می گیرند. برخی از گوشی های این کمپانی زیاد تاثیر گذار نبوده اند. اما سال گذشته سامسونگ گوشی های خوبی چه در طراحی و چه از لحاظ سخت افزاری معرفی کرد.

این کمپانی خود را آماده می کند تا در نمایشگاه MWC 2016 گوشی های جدید خود را رونمایی کند. خانواده سری گوشی های گلکسی S7 که در روز 21 فوریه (یکشنبه دوم اسفند ماه) معرفی خواهند شد.

به مانند سری گلکسی S6 سال گذشته، گوشی های سری S7 دستگاه هایی با صفحه نمایش مسطح و بعضی با نمایشگر منحنی خواهند بود. تصویری که توسط ایوان بلاس که با نام مستعار evleaks@ شناخته می شود، نشان می دهد که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای راه اندازی سه مدل از گوشی های سری S7 است؛ گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس.

 

سامسونگ S7 پلاس نیز ممکن است که در راه باشد، اما در اینجا اشاره ای به آن نشده است.

در ابتدا اعتقاد بر این بود که این شرکت می تواند چهار مدل از خانواده S7 را معرفی کند. دو نسخه با صفحه نمایش تخت در اندازه های مختلف و دو نسخه گوشی گلکسی S7 اج با نمایشگر منحنی در دو اندازه متفاوت. در حالی که انتضار می رود گوشی کلکسی S7 با نمایشگر مسطح 5.1 اینچی QHD ظاهر گردد، اما اندازه صفحه نمایش منحنی گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس هنوز به درستی مشخص نیست. بهر حال سامسونگ ممکن است همان اندازه صفحه نمایش های گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس یعنی به ترتیب 5.1 اینچ و 5.7 اینچ را برای آنها نیز استفاده کند.

در تصویر زیر می توانید لوگوی گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس به همراه قطره های آب کوچکی که در پس زمینه لوگوی آنها قرار گرفته را ببینید ( درست به مانند گلکسی S5 سال 2014) این پس زمینه بتنی با قطرات آب روی آن احتمالا نشان از مقاومت بالا و ضد آب بودن این خانواده حکایت دارد. هرکسی می تواند یک تصویر شبیه به این را در شبکه های اجتماعی قرار دهد، اما معمولا تصاویری که توسط ایوان بلاس منتشر می شود عکس های واقعی و اطلاعات قابل استنادی ارائه کرده اند.

در تصویر زیر می توانید لوگوی گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس به همراه قطره های آب کوچکی که در پس زمینه لوگوی آنها قرار گرفته را ببینید ( درست به مانند گلکسی S5 سال 2014) این پس زمینه بتنی با قطرات آب روی آن احتمالا نشان از مقاومت بالا و ضد آب بودن سری گلکسی S7 دارد.

از نظر مشخصات فنی می توان گفت که احتمالا هر کدام از تراشه های اکسینوس 8890 یا اسنپ دراگون 820 با 4 گیگا بایت رم به سری گلکسی S7 قدرت خواهند داد. شایعه شده است که هر دو گوشی گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس از باتری های بزرگتری نسبت به مدل های قبلی بهره مند خواهند شد.

در مقایسه با سری S6 خانواده گلکسی S7 باید با تغییرات قابل توجهی همراه باشد. علاوه بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، درگاه کارت میکرو اس دی، قابلیت های بیشتر صفحه نمایش، باتری های بزرگتر و همچنین دوربین 12 مگا پیکسلی عقب با سنسور بزرگتر ( احتمالا بهتر از دوربین 16 مگا پیکسلی گلکسی S6 خواهد بود) . برای بدست آوردن جزئیات بیشتر  سایت تکرا را همراهی کنید.

شایعه شده است که هر دو گوشی گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس از باتری های بزرگتری نسبت به مدل های قبلی بهره مند خواهند شد.

اما اندازه صفحه نمایش منحنی گلکسی S7 اج و گلکسی S7 اج پلاس هنوز به درستی مشخص نیست. بهر حال سامسونگ ممکن است همان اندازه صفحه نمایش های گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس یعنی به ترتیب 5.1 اینچ و 5.7 اینچ را برای آنها نیز استفاده کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines ، phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر