;
coinex

گوشی گلکسی جی 1 مدل 2016 رسماً معرفی شد

گوشی گلکسی جی 1 مدل 2016 رسماً معرفی شد

سامسونگ گوشی گلکسی جی 1 مدل 2016 را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی نسبت به مدل قبلی خود ارتقا پیدا کرده و با توجه به قیمت مناسب آن، می توان آن را یک گوشی سطح پایین بسیار خوب تلقی کرد. از بزرگترین تغییرات این گوشی نسبت به مدل قبلی می توان به بزرگتر شدن صفحه نمایش و بهبود قدرت پردازشی اشاره کرد.

سامسونگ گوشی گلکسی جی 1 مدل 2016 را در دبی پرده برداری کرد. این حرکت سامسونگ، قدری عجیب به نظر می رسید چرا که دبی بیشتر دارای هتل ها و مراکز لوکس است و کارخانه ی تولید گوشی هوشمندی در آنجا وجود ندارد.

اجازه دهید تا نگاهی به مشخصات این گوشی داشته باشیم. این گوشی در واقع ارتقا یافته ی نمونه ی قبلی خود است که توانسته بود محبوبیت بسیار زیادی را بدست آورد و میلیون ها فروش را در سال گذشته برای سامسونگ به ارمغان آورد. ورژن قبلی این گوشی صفحه نمایش 5.3 اینچی داشت. در ورژن جدید این گوشی از صفحه نمایش 5.5 اینچی استفاده شده است اما مثل مدل 2015 رزولوشن 480 در 800 را ارائه می دهد که این موضوع باعث کاهش تراکم پیکسلی این گوشی شده است. جی 1  جدید از لحاظ قدرت پردازشی نیز ارتقا قابل توجهی داشته است. قدرت پردازشی این گوشی جدید توسط تراشه ی اکزینوس 3475 سامسونگ و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 صورت می گیرد. بنابراین اجرای اندروید 5.1 لالی پاپ بر روی آن دیگر دشوار نخواهد بود. رم مدل 2015 گوشی بسته به مدل آن 512 مگابایت و  768 مگابایت بود که این مشخصه ی گوشی هم ارتقا پیدا کرده و به 1 گیگابایت افزایش یافته است.

مدل 2016 گوشی گلکسی جی 1 از لحاظ دوربین نسبت به مدل قبلی خود تغییری نکرده است و از همان دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. از دیگر ارتقا های این گوشی می توان به افزایش حافظه داخلی از 4 به 8 گیگابایت و استفاده از باتری بزرگتر 2050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. با اضافه شدن پشتیبانی از فناوری 4G LTE، کلکسی جی 1 به یک گوشی سطح پایین بسیار خوب تبدیل شده است. با توجه به قیمت مناسب 135 دلاری این گوشی تبدیل به رقیب بسیار سرسختی برای گوشی های چینی در این سطح تبدیل خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر