;
coinex

گوشی اپو اف 1 ؛ متخصص سلفی

گوشی اپو اف 1 برای پیش فروش در اروپا آماده شد.

گوشی اپو اف 1 برای پیش فروش در اروپا آماده شد.

در اوایل ژانویه امسال کمپانی اپو اعلام کرد، یک خانواده از گوشی های هوشمند سری اف را روانه بازار خواهد کرد. گوشی اپو اف 1 اولین گوشی هوشمند از این سری آماده عرضه در بازار های اروپا و به تبع آن فروش در دیگر بازار های جهانی است.

گوشی اپو اف 1 قطعا برای طرفداران سلفی تولید شده است. این گوشی آماده برای پیش فروش در اروپا است و مردمان این سرزمین

می توانند آن را به قیمت 229 یورو در اواخر فوریه تحویل بگیرند.

گوشی اپو اف 1 قطعا برای طرفداران سلفی تولید شده است. این گوشی آماده برای پیش فروش در اروپا است و مردمان این سرزمین  می توانند آن را به قیمت 229 یورو در اواخر فوریه تحویل بگیرند.

گوشی اپو اف 1 با طراحی فوق العاده ای ظاهر شده است. سطح آن با عنصری معدنی به نام زیرکون سند (zircon sand) پوشیده شده که ظاهرا تاچ نرمتری را ارائه می دهد. این گوشی با بدنه فلزی به رنگ طلایی 7.25 میلیمتر ضخامت و 134 گرم وزن دارد.

برای شروع درباره مشخصات آن می توان از صفحه نمایش آن آغاز کرد؛ صفحه نمایش گوشی اپو اف 1، نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است که با پوشش گوریلا گلس 4 محافظت می شود. این گوشی هوشمند سیستم عامل کالر 2.1 که مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ است را اجرا می کند و از یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 قدرت می گیرد.

کمپانی اپو بیشتر بر روی دوربین سلفی این گوشی هوشمند متمرکز شده و ظاهرا اپو گمان می کند این روزها عکس های سلفی طرفداران بیشتری در بین مردم پیدا کرده است (شاید دلیل موجهی باشد). این کمپانی گوشی اپو اف 1 را این چنین معرفی می کند؛ گوشی اپو اف 1 ” متخصص سلفی ” است و مطمئنا این عنوان به لطف دوربین 8 مگا پیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 که در جلوی آن قرار گرفته به این گوشی اطلاق شده است. برای کمک به گرفتن سلفی در موقعیت هایی با نور کم می توان از نمایشگر گوشی اپو اف 1 به عنوان فلاش استفاده کرد. در پشت این گوشی یک دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور ISOCELL  و دهانه دیافراگم f/2.2 جای گرفته است. همیشه مقدار پیکسل و لنزها به معنای بهتر بودن دوربین نخواهد بود بنابراین برای دیدن کیفیت عکس های گرفته شده با گوشی اپو اف 1 باید نتیجه واقعی آن را دید.

گوشی اپو اف 1 با طراحی فوق العاده ای ظاهر شده است. سطح آن با عنصری معدنی به نام زیرکون سند (zircon sand) پوشیده شده که ظاهرا تاچ نرمتری را ارائه می دهد. این گوشی با بدنه فلزی به رنگ طلایی 7.25 میلیمتر ضخامت و 134 گرم وزن دارد.

3 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی که از طریق یک کارت میکرو اس دی قابل ارتقاست بخش ذخیره سازی اطلاعات در گوشی اپو اف 1 را بر عهده دارد. یک باتری 2400 میلی آمپر ساعت غیر قابل تعویض آن را روشن نگه می دارد ( برخی منابع بزرگی باتری اپو اف 1 را 2500 میلی آمپر ساعت اعلام کرده اند).

گوشی اپو اف 1 دو سیمکارته بوده و از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند.

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد گوشی اپو اف 1 در اواخر ماه فوریه عرضه خواهد شد. تا آن زمان تمامی اطلاعات تنها بر روی کاغذ درست خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر