;
coinex

بهترین گجت های هوشمند برای یک زندگی هوشمند

بهترین گجت های هوشمند می توانند کارهای روزمره شما را در زندگی آسان کنند.

بهترین گجت های هوشمند می توانند کارهای روزمره شما را در زندگی آسان کنند.

دستگاه های هوشمند به سرعت جهان را در برگرفته اند. از گوشی های هوشمند گرفته تا ساعت های هوشمند، هر یک از این دستگاه های شخصی برای کمک به ساده تر کردن زندگی استفاده می شوند. در واقع، گاهی اوقات آنها کارها را بیش از حد آسان می کنند، تا این حد که می توانند آنچه شما ممکن است سعی به انجام آن داشته باشید را بدون اقدام به انجام کار، پیش بینی کنند. به عنوان مثال برنامه صفحه کلید هوشمند تلاش می کند کلمه بعدی را که شما احتمالا آن را تایپ می کنید، پیش بینی می کند.
بر اساس این اطلاعات، اجازه دهید به 5 عدد از بهترین گجت های هوشمندیکه می توانید به صورت شخصی و یا در خانه به همراه داشته باشید، نگاهی بیندازیم:
1. ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند
ساعت های هوشمند، یکی از بهترین گجت های هوشمند ی هستند که برای استفاده ی روزانه بکار می آیند. شما می توانید به وسیله این گجت ها زمان را بررسی کنید، پیام ها و ایمیل های خود را ببینید، تماس تلفنی برقرار کنید و حتی بر سلامت خود نظارت داشته باشید، نکته قابل توجه این است که تمام این ها را بدون نیاز به چک کردن گوشی خود می توانید هر چند دقیقه یک بار انجام دهید.
2. لباس های هوشمند

 لباس های هوشمند
فن آوری های پوشیدنی ایده ای بسیار جذابی هستند. لباس های هوشمند در حال حاضر در صنعت تناسب اندام استفاده می شوند، یکپارچه شدن سنسورها با لباس ها، می تواند به ارائه اطلاعات مفید پزشکی به کاربر کمک کند. همچنین ایده های دیگری، مانند استفاده از یک جفت شلوار جین هوشمند برای شارژ گوشی در حالی که آن را در جیب خود دارید، در این زمینه در حال بررسی است که مفید به نظر می رسد، از این رو می توان آنها را از بهترین گجت های هوشمند بر شمرد.
3. دوش هوشمند

دوش هوشمند
دوش هوشمند گزینه ی جالبی برای افرادی است که علاقه مند به صرفه جویی در آب و یا کاهش قبض آب خود هستند. برخی دوش های هوشمند، مانند دوش هوشمند هیدرائو، مقدار آبی را که هنگام دوش گرفتن استفاده می کنید، تنظیم می کند. آنچه در مورد این تکنولوژی جالب است این است که به هیچ نیروی الکتریسیته ای برای کار کردن نیاز ندارد. این گجت یک توربین کوچک در داخل سر دوش است که از جریان آب برای تولید برق مورد نیاز برای اجرای کل سیستم استفاده می کند.
4. قفل هوشمند

قفل هوشمند
گشتن به دنبال کلیدها می تواند امری ناخوشایند باشد. گاهی اوقات ما تعداد زیادی کلید داریم که می تواند مقدار قابل توجهی از زمان ما را برای پیدا کردن یکی از آنها و باز کردن یک قفل خاص به هدر دهد. قفل هوشمند این مشکل را با جایگزین کردن تمام آن کلیدها با گوشی های هوشمند، حل کرده است. برای باز کردن قفل، تمام چیزی که شما نیاز دارید، یک تک تپ روی گوشی هوشمندتان است.
5. تشک هوشمند

تشک هوشمند
یکی از بهترین گجت های هوشمند تشک هوشمند است اما شاید این موضوع به ذهن شما برسد که یک تشک هوشمند چه مزیتی دارد؟ این کجت بهتر از آن چیزی است که به نظر می آید. به عنوان مثال اجازه دهید ما تشک هوشمند ایت (Eight) را معرفی کنیم. ایت می تواند چرخه خواب و ریتم تنفسی شما را برای آگاه نگه داشتن شما از میزان سلامتتان در حال خواب، ردیابی کند. حتی می تواند زمان مناسبی که چرخه خواب شما کامل شده و میزان استراحتتان شما را به قابلیت مطلوبی برای طول روز رسانده است، از خواب بیدارتان کند. اگر شما در یک خانه هوشمند زندگی می کنید، می توانید قفل درهای خود و خاموش کردن چراغ های خانه را نیز تنظیم کنید، هچنین اگر یک فرد عاشق قهوه هستید، می توانید یک فنجان نیز با ابزار هوشمند در اختیار داشته باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر