;
coinex

اولین گوشی هوشمند قابل شستشو تولید شد

گوشی هوشمند قابل شستشو با صابون و آب برای اولین بار در جهان، تولید شد.

گوشی هوشمند قابل شستشو با صابون و آب برای اولین بار در جهان، تولید شد.
شرکت ژاپنی Kyocera گوشی هوشمند جدید Digno Rafre را تولید کرده است که به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با قابلیت شستشو محسوب می شود. این گوشی هوشمند قابل شستشو را می توان با آب و یک ماده شوینده ی صابونی بدون هیچ گونه خطری در راستای آسیب دیدن اجزای داخلی، شست. Digno Rafre ویژگی های خاصی، مانند فقدان بلندگو و یک صفحه نمایش لمسی برای شناسایی دستورات حتی در زیر آب به همراه دارد و به این دلیل کاملا ضد آب شده است.

در رنگ های سفید،صورتی و آبی می آید.
گوشی قابل شستشو ی Kyocera، به جای بلندگوهای معمولی، یک گیرنده صوتی هوشمند دارد که صدا را به طور مستقیم به صفحه نمایش خود انتقال می دهد. شرکت Kyocera این دستگاه را به عنوان یک گوشی ایده آل برای استفاده ی همه در انواع محیط ها ایجاد کرده است. در نظر بگیرید یک گوشی قابل شستشو حتی اگر کثیف شود، می توان آن را در زیر آب در حال اجرا با استفاده از صابون و یا یک ماده شوینده ی دیگر شست و این یک مزیت جالب و در بسیاری مواقع کاربردی است. صفحه نمایش لمسی این گوشی هوشمند قابل شستشو، حتی زیر آب نیز کار می کند. علاوه بر این، گوشی قبل شستشوی Digno Rafre از یک سیستم برای اصلاح خسارات ناشی از خش بر روی صفحه نمایش، استفاده می کند.

گوشی هوشمند قابل شستشو ی جدید Kyocera

گوشی هوشمند قابل شستشو ی جدید Kyocera با اندروید 5.1 (لالی پاپ)، پردازنده اسنپ دراگون 410 و صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD همراه است، همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی ضد آب، دوربین جلو 2 مگاپیکسلی و تنها 1.1 سانتی متر ضخامت دارد و در رنگ های سفید،صورتی و آبی می آید. از نقطه نظر حافظه Digno Rafre به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء مجهز شده است. برای این گوشی قابل شستشو یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که با صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 720 پیکسلی 20 ساعت دوام دارد. گوشی هوشمند جدید Kyocera از شبکه 4G LTE وWiMAX به علاوه VoLTE پشتیبانی می کند.

 قابلیت ضد آب بودن  یک گوشی بسیار مفید است، حال یک گوشی که نه تنها ضد آب است بلکه به گونه ای ساخته شده که قابل شستشو با مواد صابونی نیز باشد، توچه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.
متاسفانه این گوشی قابل شستشوی کره ای برای همه ی بازار ها تولید نمی شود ولی قیمت آن حدودا 460 دلار خواهد بود.

گوشی قبل شستشوی Digno Rafre از یک سیستم برای اصلاح خسارات ناشی از خش بر روی صفحه نمایش، استفاده می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر