;
coinex

تولید صفحه نمایش های اولد آیفون توسط سامسونگ

صفحه نمایش های اولد آیفون توسط سامسونگ تولید خواهد شد.

صفحه نمایش های اولد آیفون توسط سامسونگ تولید خواهد شد.
شایعه شده است که اپل قصد دارد صفحه نمایش های  LTPS (دمای پایین پلی سیلیکون) ال سی دی (صفحه نمایش کریستال مایع) آی فون را به صفحه نمایش های  اولد (آلی دیود ساطع نور انعطاف پذیر) تغییر دهد. در این راستا، در حال حاضر، یک گزارش جدید نشان می دهد که سامسونگ منبع اولیه تولید صفحه های اولد انعطاف پذیر برای آی فون اپل خواهد بود. این گزارش می گوید که قرارداد بین اپل و سامسونگ برای صفحه نمایش های اولد آیفون “عملا” منعقد شده است.
گزارش های اخیر ادعا می کردند که ال جی و سامسونگ الکترونیک، هر دو قصد تولید صفحه نمایش های اولد آی فون اپل را در سر می پرورانند.
با توجه به آخرین گزارش اخبار کره جنوبی ET، انتظار می رود سامسونگ در پایان فصل اول سفارشات را برای صفحه نمایش های اولد آیفون از غول کوپرتینو، دریافت کند. این گزارش حدس می زند که اندازه سرمایه گذاری در طیف وسیعی از 30،000 تا 45،000 صفحه در هر ماه باشد. همچنین می افزاید که طرحی برای سرمایه گذاری دیگر به اندازه ی 45،000 صفحه در هر ماه در سال 2017 نیز، در قرارداد گنجانده شده است.
به غیر از تجهیزات برای اپل، سامسونگ دیسپلی امکانات خود را با 15،000 گلکسی و دیگر گوشی های هوشمند در هر ماه گسترش داده است.
همانطور که گزارش شده ، انتظار می رود که سامسونگ دیسپلی 2.49 دلار بر روی برنامه و 3.32 میلیارد دلار بر روی تجهیزات در سال 2016 سرمایه گذاری کند. اگر سامسونگ قصد اضافه کردن 45،000 صفحه در هر ماه را در سال 2017 داشته باشد، مجموع سرمایه گذاری آن 6640000000 دلار تا 7470000000 دلار خواهد بود.
از طرفی لازم به ذکر است که روزنامه نیکی ژاپن گزارش داده است که اپل قصد دارد تا استفاده از صفحه نمایش اولد آیفون خود را از سال 2018 آغاز کند.
به تازگی در چند گزارش ادعا شده است که اپل ممکن است جک هدفون 3.5 میلی متری را بر روی آی فون بعدی خود در نظر بگیرد. گزارشات قبلی حاکی از آن بود که اپل با بیت الکترونیک برای توسعه ” هدفون بی سیم” گوشی همکاری می کند، گفته می شود هدفون بی سیم بین سمت چپ و سمت راست هدفون، سیم نخواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر