;
coinex

گوشی جدید مایکروسافت ؛ یک گوشی مقرون به صرفه

گوشی جدید مایکروسافت یک گوشی مقرون به صرفه خواهد بود.

گوشی جدید مایکروسافت یک گوشی مقرون به صرفه خواهد بود.

مایکروسافت قصد دارد گوشی جدید لومیا 650 خود را در یکم فوریه معرفی کند. به گزارش وبسایت ویندوز سنترال، گوشی جدید مایکروسافت یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود، که در سال 2016 راه اندازی خواهد شد. بر این اساس، شایعات زیادی که در مورد گوشی های لومیا 750 و لومیا 850 مبنی بر اینکه در نخستین روزهای سال 2016 دیده خواهند شد، درست نبوده است. این شایعات همچنین نشان می دهند که گوشی سرفیس فون که از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 820 قدرت می گیرد در پائیز 2016، منتشر خواهد شد.

تا آنجا که به مشخصات این گوشی مربوط می شود، گوشی جدید مایکروسافت دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. عکس های منتشر شده از این گوشی، طراحی ظاهری حرفه ای با قابی فلزی و گوشه های تراش خورده را نشان می دهد.

احتمالا یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 212 کوالکام که توسط 1 گیگا بایت رم پشتیبانی می شود، درون آن قرار گرفته است. برخی منابع می گویند که ممکن است تراشه اسنپ دراگون 210 یا اسنپ دراگون 200، قدرت این دستگاه را تامین کند. از لحاظ فنی اسنپ دراگون 212 با سرعت پردازش 1.3 گیگا هرتز، بهتر از سرعت پردازش 1.1 گیگا هرتزی اسنپ دراگون 210 است.

تا آنجا که به پیکره فضای ذخیره سازی این دستگاه مربوط می شود. به نظر می رسد که لومیا 650 با 8 گیگا بایت حافظه داخلی همراه باشد. این حافظه داخلی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد با یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی روشن نگه داشته می شود.

گوشی جدید مایکروسافت دارای دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش  ال ای دی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی جهت سلفی و ویدئو چت در جلو است.

گوشی جدید مایکروسافت دارای دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی جهت سلفی و ویدئو چت در جلو است.

مایکروسافت بر  این عقیده است که این گوشی می تواند رضایت عمومی مشتریان را جلب و بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه را در دست گیرد.

انتظار می رود که اپراتور AT&T این گوشی هوشمند را از ماه آوریل 2016 (اواسط فروردین ماه) عرضه کند.

البته در نظر داشته باشید عصر تکنولوژی به ما آموخته است که می توانیم در هر زمان منتظر تغییرات باشیم و تا زمان رسمی شدن خبر ها باید صبر کنیم و به انتظار بنشینیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ibtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر