;
coinex

نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 در آزمون GFXBench

نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 در آزمون GFXBench

نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 در آزمون GFXBench مورد ارزشیابی قرار گرفت.

گوشی به شماره مدل SM-J510x در آزمون بنچمارک GFXBench دیده شد و با توجه به این که گوشی به شماره سریال SM-J500، سامسونگ گلکسی J5 است. گوشی که از طریق آزمون GFXBench تست شده، می تواند نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 باشد. چند روز پیش سامسونگ گلکسی J1 رسما توسط این کمپانی رونمایی شد.

بر اساس بنچمارک GFXBench، نسخه جدید گلکسی J5 دارای نمایشگر 5.2 اینچی است و این نمایشگر نسبت به مدل اصلی 5 اینچی آن، بزرگتر شده است. رزولوشن همان 720 در 1280 پیکسل باقی مانده و هیچ تغییری در درون آن صورت نگرفته است. بدین معنی که پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 410 با سرعت پردازش 1.2 گیگا هرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 به نسخه جدید گلکسی J5 نیز قدرت می دهد. بخش ثبت تصاویر در این نسخه جدید نیز همچنان سر جای خود باقی مانده و این یعنی، دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی نسخه جدید گلکسی J5 دیده می شود.

نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 در آزمون GFXBench مورد ارزشیابی قرار گرفت.

لیست مشخصات نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 در GFXBench

خوشبختانه، مقدار رم در نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 از 1.5 گیگا بایت در مدل اصلی، به 2 گیگا بایت در این دستگاه افزایش پیدا کرده است.

بر اساس این آزمون بنچمارک، نسخه جدید سامسونگ گلکسی J5 با 16 گیگا بایت حافظه داخلی مجهز شده که در مقایسه با 8 گیگا بایت حافظه داخلی در نسخه اصلی، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. بر روی این دستگاه اندروید 5.1.1 لالی پاپ، از پیش نصب شده است.

سری جدید گوشی های سامسونگ گلکسی J در سال گذشته، جهت کمک به ادامه سلطنت سامسونگ بر صنعت تولید گوشی های هوشمند، منتشر شد. سامسونگ تولید نسخه جدید گلکسی J5 را به منظور درخواست های زیادی که از مدل اصلی صورت گرفت در سال 2016 نیز ادامه می دهد البته با کمی تغییرات جزئی که به آن اشاره شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر