;
coinex

تائید سامسونگ گلکسی اس 7 دو سیم کارته

سامسونگ گلکسی اس 7 دو سیم کارته تائید شد.

سامسونگ گلکسی اس 7 دو سیم کارته برای عرضه، تائید شد.

از آنجا که نمایشگاه تجاری MWC 2016 نزدیک است، انتشار بیشتر شایعات در مورد سامسونگ گلکسی اس ٧ و انواع آن روی صفحات وب آغاز شده است. در این راستا عرضه ی مدل های سامسونگ گلکسی اس 7 دو سیم کارته و سامسونگ گلکسی اس 7 اج دو سیم کارته در اندونزی تایید شده است.

به گزارش سم موبایل تصور می شود که شماره کد SM-G930FD،  سامسونگ گلکسی اس ٧ دو سیم کارته و شماره SM-G935FD گلکسی اس ٧ اج دو سیمکارته هستند که در اندونزی تائید شده اند. هیچ چیز بیشتری در مورد این دو گوشی هوشمند نمی توان گفت. انتظار می رود سامسونگ این سری ازگوشی های هوشمند خود را پیش از نمایشگاه MWC 2016، طی رویداد آنپک 2016 که بنا به گزارشات برای 20 فوریه برنامه ریزی شده است، عرضه کند. با این حال هنوز دعوتنامه ی مطبوعاتی خود را برای این رویداد ارسال نکرده است. شایان ذکر است که هم ال جی و هم سونی دعوتنامه ی مطبوعاتی خود را فرستاده اند.

گزارش های متعددی نشان می دهند که سامسونگ چند مدل از پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 7 را عرضه خواهد کرد. در گزارشات اخیر گفته شده است که سامسونگ گلکسی اس 7، سامسونگ گلکسی اس 7 اج و سامسونگ گلکسی اس 7 اج پلاس همزمان منتشر می شود.

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس ٧ دو سیمکارته با یک اسکنر عنبیه همراه است. همچنین با توجه به شایعات قبلی، این گوشی یک صفحه نمایش 5.1 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD) دارد. سامسونگ گلکسی اس ٧ اج دو سیمکارته نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1440در2560 پیکسل (QHD) است.

شایعه است که هر دو گوشی با پردازنده هشت هسته ای اگرینوس ٨ ( Exynos 8890) یا اسنپ دراگون 820 طراحی شده اند و از نقطه نظر حافظه داری ۴ گیگابایت رم و دو گزینه ذخیره سازی داخلی ٣٢ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا تا 200 گیگابایت از طریق کارت microSD هستند. برای دوربین نیز شایعه شده است که هر دو گوشی هوشمند یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر