;
coinex

مشخصات گلکسی جی 7 آشکار شد

مشخصات گلکسی جی 7  از طریق بنچمارک GFXBench آشکار شد.

مشخصات گلکسی جی 7  از طریق بنچمارک GFXBench آشکار شد.

گلکسی جی 7 در بنچمارک GFXBench مورد آزمایش قرار گرفت و شگفتی زیادی بر جای گذاشت. گلکسی جی 1  بی سر وصدا منتشر شد و گلکسی جی 5 نیز به تازگی از طریق یک بنچمارک به تصویب رسید، بنابراین، سری جدید گلکسی J ممکن است به زودی در دسترس قرار گیرد. به روز رسانی گلکسی جی 7 نیز باید کمی بعد اتفاق افتد زیرا از طریق بنچمارک GFXBench مورد سنجش قرار گرفته است.

یکی از شگفتی ها در مورد مشخصات گلکسی جی 7 این واقعیت است که رم آن دو برابر مدل قبلی که 1.5 گیگابایت بود، یعنی 3 گیگابایت شده است. یکی دیگر از مشخصات گلکسی جی 7 این است که با اندروید 6.0 مارشمالو می آید و یا حداقل با توجه به بنچمارک GFXBench این چنین بوده است. گفته شده بود که این دستگاه با اندروید 5.1.1 به طور پیش فرض همراه است که بد نیست، اما کمی ناامید کننده است.

از دیگر مشخصات گلکسی جی 7  می توان به وجود یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل، یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز، 2.7 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. از نقطه نظر دوربین باید بگوییم که دوربین اصلی گلکسی جی 7، یک دوربین  13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080 پیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی است.

برخی از مشخصات گلکسی جی 7  منفی است مانند، عدم وجود ژیروسکوپ و عدم وجود فشار سنج، اما این ها چیزهای مهمی نیستند.

پیش تر گفته شده است که گلکسی جی 7 دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، ابعاد 152.2 در  78.7 در 7.5 میلیمتری و وزن 171 گرمی است و در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید می آید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر