;
coinex

گوشی اچ تی سی وان ام 10 شبیه به آیفون 6

گوشی اچ تی سی وان ام 10، بسیار شبیه به آیفون 6 (6 اس) خواهد بود.

گوشی اچ تی سی وان ام 10، بسیار شبیه به آیفون 6 (6 اس) خواهد بود.

با توجه به افشاکننده اوان بلاس، گوشی پرچمدار بعدی شاخص اچ تی سی، احتمالا بسیار شبیه به اچ تی سی وان ای 9 است که یعنی می توان گفت به این دلیل که وان ای 9 به آیفون 6 شباهت دارد، طراحی ظاهری گوشی اچ تی سی وان ام 10 شبیه به آیفون 6 است.

وقتی اچ تی سی وان ای 9 عرضه شد و ساختار فلزی و طراحی آن با آی فون 6 مورد مقایسه قرار گرفت، ظاهر آنها بسیار مشابه یکدیگر بود. مهمترین شباهت را می توان در پانل جلو ای 9 دید که لبه های شیشه ای منحنی آن تقریبا با آیفون 6 یکسان است. اگر نام تجاری اچ تی سی بالای دکمه مستطیل شکل هوم (در مقابل دکمه هوم دایره ای آیفون را داریم) نبود، تشخیص آن دو از هم دشوار می شد.

قاب پشتی تخت گوشی ای 9 با باند آنتن پلاستیکی نیز به باند آنتن آیفون 6 تشبیه شده است.

در تصویر زیر آیفون 6 اپل (سمت چپ) و اچ تی سی ای 9(راست) دیده می شود. تشخیص این دو از هم بسیار دشوار است.

آیفون 6 اپل (سمت چپ) و اچ تی سی ای 9(راست). تشخیص این دو از هم بسیار دشوار است.

از طرفی اچ تی سی نیز بسیار مصمم ادعا می کند که طراحی فلز اختصاصی آیفون 6 اپل از اولین گوشی های هوشمند تمام فلزی اچ تی سی برداشته شده است، در واقع آن را تقلیدی از اچ تی سی ام 8  تمام فلزی خود، می داند.

در تصویر زیر اچ تی سی وان ام 9 و اچ تی سی وان ام ای 9 دیده می شود. (مدل پشت دستگاه ها)

اچ تی سی وان ام 9 و اچ تی سی وان ام ای 9(مدل پشت دستگاه ها)

خروج از طراحی معمول اچ تی سی، با دو نسل گوشی های هوشمند، از جمله وان ام 8 و وان ام 9 عملی شده است.

با نزدیک شدن به کنفرانس MWC 2016، در حال حاضر شایعات موجود، اطلاعات زیادی در مورد موج بعدی پرچمدارانی مانند گلکسی اس 7، و ال جی جی 5 ارائه می دهند، ما کاملا مطمئن هستیم که دو گوشی گفته شده به زودی ظاهر خواهند شد، اما هنوز چند پرچمدار بزرگ دیگر نیز مورد انتظار ما هستند، به عنوان یک نمونه ی قابل توجه، می توان پرچمدار اچ تی سی را نام برد.

آخرین خبری که ما شنیده ایم این است که این شرکت تایوانی با وان ایکس 9 خود در مرکز توجه قرار گرفته است که در عین حال بسیار خوب به نظر می رسد، اما در مورد سری ام چطور؟ به استناد اوان بلاس، که به عنوان یک منبع ارزشمند در مورد اطلاعات تلفن همراه محسوب می شود و سابقه ی آن در گذشته اثبات شده است، گوشی اچ تی سی وان ام 10، با اسم مستعار “پرفیوم” در راه است!

از شایعات موجود به به نظر می رسد که گوشی اچ تی سی وان ام 10، قطعا در MWC عرضه نخواهد شد، بنابراین ما باید پس از این رویداد منتظر آن باشیم. یکی دیگر از موارد شایعه شده، این است که در ماه مارس (اواخر اسفند ماه)، این گوشی عرضه می شود که این یعنی نیاز نیست زمان زیادی منتظر آن باشیم.

در مورد مشخصات گوشی اچ تی سی وان ام 10 گفته شده است که داری یک اسکنر اثر انگشت، دوربین 23 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون کوالکام 820 و یک باتری 3،000 میلی آمپرساعتی خواهد بود. برای اولین بار در بین گوشی های اچ تی سی این گوشی گواهی IP68 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دریافت کرده است. اوان بلاس همچنین قول داده که اطلاعات بیشتر در مورد اچ تی سی وان ام 10 را در آینده منتشر کند، بنابراین ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر