;
coinex

نمایشگر آیپد ایر 3 با رزو لوشن 4k

نمایشگر آیپد ایر 3 با رزو لوشن 4k همراه خواهد بود.

نمایشگر آیپد ایر 3 با رزو لوشن 4k همراه خواهد بود.

یک آی پد جدید در ماه مارس معرفی می شود و اگر شایعات اثبات شوند، ممکن است اولین آیپد با صفحه نمایش 4K باشد.

روز چهارشنبه، 9to5Mac اخباری در مورد برنامه های اپل برای انتشار یک آی پد جدید در ماه مارس گزارش داد، که به احتمال زیاد جانشین اپل ایر 2 که در سال 2014 عرضه شده است، خواهد بود.

در روز پنج شنبه، سایت خبری چینی دیجی تایمز، که دارای یک سابقه ی درهم است اما ادعا می کند که منابعی در اپل دارد، بیان کرد که نمایشگر آیپد ایر 3 با رزو لوشن 4k همراه خواهد بود.

دیجی تایمز همچنین ادعا می کند این آی پد با 4 گیگابایت رم برای بهبود قابلیت چند وظیفه ای همراه است و به طور کلی عمر باتری بهتری را ارائه می دهد. آیپد ایر 2 در حال حاضر در حدود 10 ساعت عمر باتری دارد، انتظار می رود که آیپد جدید اپل در بهترین حالت یک و یا دو ساعت اضافی عمر باتری داشته باشد.

گزارش دیجی تایمز بیان می کند که نمایشگر آیپد ایر 3، مانند آیفون های جدید با قابلیت لمس سه بعدی همراه نیست، اما سایر محصولات اپل که در راه هستند با این تکنولوژی همراه خواهند بود. احتمالا منظور دیجی تایمز اشاره به آی فون 4اینچی 5se است که ظاهری شبیه به آی فون 6 اما در ابعاد آیفون 5 دارد.

دیجی تایمز همیشه منبع خبری قابل اطمینانی نیست، این سایت در چندین جنبه ی محصولات گذشته اپل و سامسونگ، اشتباه کرده است، برای مثال در پیش بینی اشتباه کرده، اما در گفتن زمان دقیق بوده است. بنابراین، این گزارش را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید.

ما در مورد این شایعه شک و تردید داریم اینکه در این برهه اپل، نمایشگر آیپد ایر 3 را با رزولوشن 4K ارائه دهد. در حال حاضر، اپل فقط یک محصول واقعی 4K دارد و این همان 4K آی مک است که قیمت آن از 1500 دلار شروع می شود. نمایشگر های 4K گران قیمت هستند، و با توجه به نحوه فروش آیپد که چیز دیدنی و جذابی نبوده است، ما شک داریم که اپل پول زیادی را برای ساخت یک نمایشگر کوآد اچ برای یک تبلت که بیشتر مردم آن را نزدیک صورت خود می گیرند، سرمایه گذاری کند. جدید ترین آیپد می تواند ویدئوی 4K بگیرد، بنابراین شاید اپل می خواهد مردم امکان ویرایش محتوای 4K در آیپد های خود داشته باشند. اما به طور کلی فقدان محتوای 4K آنلاین، وجود دارد، پس دیدن ارتقاء این جنبه از آیپد یعنی ارائه ینمایشگر آیپد ایر 3 با رزو لوشن 4k، تعجب آور خواهد بود.

ما در انتظاریم که در اواسط ماه مارس در مورد این آی پد، و همچنین آی فون 4 اینچی 5se، که به طور رسمی معرفی می شوند بیشتر بدانیم. اپل چند بند جدید اپل واچ (یک حلقه میلان سیاه و یک سری جدید از چرم رده بالای بندهای موسیقی هرمس) نیز ارائه خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر