;
coinex

کادیلاک سی تی 6 با نوآوری های جدید

کادیلاک سی تی 6 با نوآوری های جدید
کادیلاک سی تی 6 یک خودروی سواری است با قابلیت های تکنولوژی رده بالا پا به میدان گذاشته است. از دستیار راننده گرفته تا دید در شب، کادیلاک 2016 یک سواری لذت بخش بخش را ارائه می دهد.
در ادامه برای دیدن این کادیلاک 53,495 دلاری با تکرا همراه شوید.

موتور این ماشین از تکنولوژی استارت و توقف اتوماتیک برخوردار بوده که به صورت خودکار، در توقف های کوتاه مدت ماشین را خاموش می کند.

 موتور این ماشین از تکنولوژی استارت و توقف اتوماتیک برخوردار بوده که به صورت خودکار، در توقف های کوتاه مدت ماشین را خاموش می کند. .

با کیفاب (سوییچ کنترل ماشین) کادیلاک سی تی 6 می توانید ماشین را از قبل استارت کرده و صندلی ها را گرم کنید. گزینه ی دیگری برای گرم کردن فرمان ماشین هم وجود دارد.

با کیفاب (سوییچ کنترل ماشین) کادیلاک سی تی 6 می توانید ماشین را از قبل استارت کرده و صندلی ها را گرم کنید. گزینه ی دیگری برای گرم کردن فرمان ماشین هم وجود دارد. .

پشت فرمان ماشین یک نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی تعبیه شده است. این نمایشگر اطلاعاتی از قبیل سرعت ماشین و یا موسیقی در حال پخش را در اختیار راننده قرار می دهد.

پشت فرمان ماشین یک نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی تعبیه شده است. این نمایشگر اطلاعاتی از قبیل سرعت ماشین و یا موسیقی در حال پخش را در اختیار راننده قرار می دهد. .

یک نمایشگر اطلاعاتی در شیشه ی جلویی تعبیه شده که اطلاعاتی مانند مسیر و مقصد مورد نظر را نمایش می دهد. بدین ترتیب نگاه راننده روی جاده خواهد ماند.

یک نمایشگر اطلاعاتی در شیشه ی جلویی تعبیه شده که اطلاعاتی مانند مسیر و مقصد مورد نظر را نمایش می دهد. بدین ترتیب نگاه راننده روی جاده خواهد ماند. .

نمایشگر لمسی 10.2 اینچی این کادیلاک به اپل کارپلی و اندروید آتو مجهز شده تا با اتصال به موبایل راننده امکاناتی از قبیل انتخاب موسیقی یا تماس با مخاطبان را فراهم کند.

 نمایشگر لمسی 10.2 اینچی این کادیلاک به اپل کارپلی و اندروید آتو مجهز شده تا با اتصال به موبایل راننده امکاناتی از قبیل انتخاب موسیقی یا تماس با مخاطبان را فراهم کند. .

قابلیت دید در شب کادیلاک سی تی 6 راننده را از حضور آدم ها یا حیوانات بزرگ در جاده های تاریک مطلع می کند. این اطلاعات روی نمایشگر با علائم گرمایشی نشان داده می شوند.

 قابلیت دید در شب کادیلاک سی تی 6 راننده را از حضور آدم ها یا حیوانات بزرگ در جاده های تاریک مطلع می کند. این اطلاعات روی نمایشگر با علائم گرمایشی نشان داده می شوند..

دوربین های داخل ماشین دید گسترده ای از محیط اطراف را فراهم می کنند؛ با این قابلیت نقاط کور به حداقل رسیده و پارک کردن ماشین راحت تر خواهد بود. این اطلاعات در سرعت های کم و یا حرکت به عقب، روی نمایشگر لمسی قابل مشاهده هستند.

 دوربین های داخل ماشین دید گسترده ای از محیط اطراف را فراهم می کنند؛ با این قابلیت نقاط کور به حداقل رسیده و پارک کردن ماشین راحت تر خواهد بود. این اطلاعات در سرعت های کم و یا حرکت به عقب، روی نمایشگر لمسی قابل مشاهده هستند..

مخزن شارژ وایرلس یکی دیگر از قابلیت های ماشین بوده تا موبایل شما همواره شارژ داشته باشد.

 مخزن شارژ وایرلس یکی دیگر از قابلیت های ماشین بوده تا موبایل شما همواره شارژ داشته باشد..

چهار حالت یا مود رانندگی روی کادیلاک سی تی 6 قرار گرفته و به راحتی با تغییر دهنده های پدال روی فرمان فعال می شوند: حالت تور، یخ یا برف، حالت اسپورت و حالت ردیابی. این حالت ها برای جاده های مختلف تعبیه شده و راننده به تناسب جاده آنها را فعال می کند.

 چهار حالت یا مود رانندگی روی کادیلاک سی تی 6 قرار گرفته و به راحتی با تغییر دهنده های پدال روی فرمان فعال می شوند: حالت تور، یخ یا برف، حالت اسپورت و حالت ردیابی. این حالت ها برای جاده های مختلف تعبیه شده و راننده به تناسب جاده آنها را فعال می کند..

کادیلاک سی تی اس 2016 با مجموعه ای از هشدار دهنده ها تجهیز شده است. دوربینی که در جلوی ماشین تعبیه شده نزدیک شدن موانع را هشدار می دهد؛ و دستیار lene keep از ثبات ماشین بین خطوط و عدم لغزش ماشین اطمینان حاصل می کند. همچنین سیستم هشدار دهنده ی ترافیک در تقاطع ها، با استفاده از تکنولوژی سنسورها، وجود ترافیک را به اطلاع می رساند.

کادیلاک سی تی اس 2016 با مجموعه ای از هشدار دهنده ها تجهیز شده است. دوربینی که در جلوی ماشین تعبیه شده نزدیک شدن موانع را هشدار می دهد؛ و دستیار lene keep از ثبات ماشین بین خطوط و عدم لغزش ماشین اطمینان حاصل می کند. همچنین سیستم هشدار دهنده ی ترافیک در تقاطع ها، با استفاده از تکنولوژی سنسورها، وجود ترافیک را به اطلاع می رساند. .

از دیگر قابلیت های این ماشین می توان به دستیار راننده اشاره کرد؛ برای مثال کنترل کننده ی کروز که فاصله ی امن بین ماشین با وسایل نقلیه ی روبرو را حتی در حالت توقف یا ترافیک ها، حفظ می کند. ترمز خودکار جلو و عقب در سرعت های مشخصی که احتمال وقوع برخورد را پیش بینی می کند، فعال می شود.

از دیگر قابلیت های این ماشین می توان به دستیار راننده اشاره کرد؛ برای مثال کنترل کننده ی کروز که فاصله ی امن بین ماشین با وسایل نقلیه ی روبرو را حتی در حالت توقف یا ترافیک ها، حفظ می کند. ترمز خودکار جلو و عقب در سرعت های مشخصی که احتمال وقوع برخورد را پیش بینی می کند، فعال می شود..

کادیلاک سی تی 6 به 34 اسپیکر مجهز شده تا سیستم صدای فراگیر را در تمام محیط داخلی ماشین فراهم کند. در مجموع، ماشین تکنولوژیک جالبی به نظر می رسد.

کادیلاک سی تی 6 به 34 اسپیکر مجهز شده تا سیستم صدای فراگیر را در تمام محیط داخلی ماشین فراهم کند. در مجموع، ماشین تکنولوژیک جالبی به نظر می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر