;
coinex

تصویر گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد

تصویر گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد، این اولین تصویر از گوشی هوشمند بزرگ بعدی سامسونگ، است.

تصویر گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد، این اولین تصویر از گوشی هوشمند بزرگ بعدی سامسونگ، است.

اوان بلاس، که سابقه تقریبا خوبی در فاش کردن کامل اطلاعات گوشی های هوشمند جدید قبل از انتشار آنها دارد، تصویر گلکسی اس 7 را در رندرهای به اشتراک گذاشته شده در سایت VentureBeat فاش کرد.

تصویر گلکسی اس 7 را در رندرهای به اشتراک گذاشته شده در سایت VentureBeat فاش کرد.همانطور که انتظار می رود، گلکسی اس 7 در دو مدل، یکی با یک صفحه نمایش تخت استاندارد و دیگری یک صفحه نمایش خمیده، خواهد آمد. تصویر گلکسی اس 7، تقریبا شبیه به گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج استکه تقریبا یک سال پیش منتشر شدند.

اما بلاس گزارش می دهد که گلکسی اس 7، از برخی جهات دیگر مانند مقاومت در برابر آب، دوربین بهبود یافته، درگاه کارت حافظه، و یک باتری بزرگتر، ارتقاء یافته است.

به گزارش وال استریت ژورنال در ماه دسامبر، سامسونگ ممکن است شامل یک صفحه نمایش حساس به فشار، درست مانند آنچه در آیفون 6 اس دیده می شود، باشد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 7 را در 21 تاریخ فوریه(دوم اسفند) در یک رویداد، قبل از کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی کند. از این رو شاهد شایعات فراوانی حول گلکسی اس 7 در اینترنت هستیم.

تصویر گلکسی اس7 تنها چیزی بود که تا کنون واقعا ناشناخته مانده بود، که آن هم به لطف یک تصویر رفته از اوان بلاس، دیده شد. اما با توجه به شایعات منتشر شده، به درک خوبی از مشخصات گلکسی اس 7 رسیده ایم. در ادامه می خواهیم نتایج بنچمارک دو تراشه ی اگزینوس 8890 و اسنپ دراگون 820 را در گلکسی اس 7، بررسی کنیم.

اگزینوس 8890 از اسنپ دراگون 820 در گلکسی اس 7 بهتر عمل کرده است.

همانطور که انتظار می رود، پردازنده ی تأمین کننده ی انرژی این دستگاه در دو نوع متفاوت وارد بازار خواهد شد. اسنپ ​​دراگون 820 برای منطقه ی آمریکای شمالی و اگزینوس 8890 برای آسیا و احتمالا بقیه جهان در نظر گرفته شده است.

به خودی خود، این دو تراشه کاملا قدرتمند هستند. اما در مقایسه با یکدیگر چطور؟

امتیازات بنچمارک برای اگزینوس 8890 قبلا منتشر شد و امتیازات اسنپ دراگون 820 نیز به تازگی اندازه گیری شده است. اسنپ ​​دراگون 820 در مقایسه با پردازنده اگزینوس 8890 در آزمون چند هسته ای سرعت عملکرد پایین تری داشت. انتظار می رود که پردازنده ی اسنپدراگون تنها چهار هسته داشته باشد در حالی که این تراشه ی سامسونگ هشت هسته ای است.

در آزمون گیکبنچ 3، تراشه ی سامسونگ یعنی اگزینوس 8890، امتیاز 5946 را به ثمر رساند در حالی که اسنپ دراگون در تست های چند هسته ای امتیاز 4979 را کسب کرد. در واقع، سال گذشته نیز گلکسی اس 6 با پردازنده ی اگزینوس 7420 از گلکسی اس 7 با پردازنده ی اسنپدراگون 820 با این استانداردها فراتر رفته است.

اما این نتایج تحت آزمایش های تک هسته ای تغییر کرده اند. در آزمون تک هسته ای، اسنپ دراگون امتیاز 2،282 و اگزینوس امتیاز 1،873 را کسب کرد. با این حال، این ها فقط اعداد خام و سخت افزاری هستند که هنوز در نرم افزار تاچ ویز سامسونگ کار نکرده اند. وقتی که هر دو نوع گلکسی اس 7 منتشر شود، ما به صورت قطعی در می یابیم که کدام یک از این دو پردازنده بهتر عمل می کنند.

تا زمان عرضه ی گلکسی اس 7 حدود یک ماه زمان باقی است. به طور معمول، سامسونگ پیشدستی کرده و پرچمدار بعدی خود را یک روز قبل از آغاز این کنوانسیون معرفی می کند. ما انتظار داریم که این داستان امسال نیز تکرار شود. در آن زمان می توانیم شاهد اثبات و یا رد شایعات کنونی و همچنین درستی تصویر گلکسی اس 7 تازه فاش شده باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider ، techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر