;
coinex

آیفون 7 پلاس با دوربین دو لنزی (شایعه)

آیفون 7 پلاس با دوربین دو لنزی (شایعه)
آیفون 7 پلاس با دوربین دو لنزی یکی دیگر از شایعات جدید منتشر شده درباره ی گوشی پرچمدار اپل است.
به گزارش مک رومر، مینگ چی کو تحلیل گر KGL Securities، اعلام کرده است که آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی، در دو نسخه عرضه خواهد شد.
کو از سابقه ی خوبی در پیش بینی گجت های اپل برخوردار است، بنابراین می توان نتیجه گرفت که این شایعه هم محقق خواهد شد. یکی از نسخه ها از دوربین های معمولی iSight برخوردار خواهد بود؛ اما نسخه ی دیگر از دوربین Dual-Lens یا دو لنزی بهره مند می شود. این دوربین ها ازکیفیت زوم بالاتر وعملکرد بهتری در نور کم برخوردار هستند. دوربین دو لنزی طراحی باریک تری دارد تا تطابق بهتری با بدنه ی آیفون 7 داشته باشد. این گزارش درباره ی گوشی آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچی یا آیفون 5 اس ای 4 اینچی مجهز به دوربین دو لنزی، حرفی نزده است.
هنوز مشخص نیست که اپل با چه هدفی به تولید دو نسخه از آیفون 7 می پردازد؛ چرا که برتری دوربین های دو لنزی کاملا آشکار است. احتمالا افراد علاقه مند به عکاسی با شنیدن خبر آیفون 7 پلاس با دوربین دو لنزی خوشحال خواهند شد؛ عکاس ها کاملا به برتری دوربین ها با زوم بهتر و عملکرد بهتر در نور کم واقف هستند. البته این نکته را باید در نظر داشت که ممکن است عکاس ها دوربین های DSLR را به دوربین گوشی های هوشمند ترجیح دهند.
تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد که در رویداد اپل که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، چند نسخه از آیفون 7 را خواهیم دید. انتظار داریم که شاهد معرفی اپل واچ جدید هم در این رویداد باشیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی آیفون 7 به این لینک بروید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر