;
coinex

بازی فایرواچ یا دیده بان آتش ، جدیدترین بازی پلی استیشن 4

بازی فایرواچ یا دیده بان آتش جدیدترین بازی پلی استیشن 4

بازی فایر واچ یا دیده بان آتش یک بازی ماجراجویی اکتشافی است که مخصوص کنسول بازی پلی استیشن 4 و پی سی طراحی شده و 9 فوریه ی 2016 عرضه می شود.
تنها یک ماه از آغاز سال 2016 می گذرد ولی با اینحال خبرهای خوبی را درباره ی بازی های آینده ی پلی استیشن 4 شنیده ایم. فضای بازی فایرواچ دهه ی 1980 را نشان می دهد. برای تماشای مجموعه ی تصاویر بازی فایرواچ با تکرا همراه شوید. (برای دیدن اندازه ی کامل عکس ها روی آن کلیلک کنید)

در این بازی شما شخصیت مردی به نام هنری را بازی می کنید. این بازی در واقع اکتشافات تک نفره هنری است و داستان های زیادی در محیط اطراف انتظار شما را می کشند.

تمام داستان ها در جنگل ملی شوشونی اتفاق می افتد، (جنگل شوشونی یک جنگل واقعیست). اسم بازی (فایرواچ یا دیده بان آتش) در واقع هدف این بازی هم محسوب می شود، گیمر که نقش هنری را بازی می کند از جنگل محافظت کرده و وقوع آتش سوزی در آن را گزارش می کند.

در این بازی می توانید از منظره ی با شکوه غروب آفتاب لذت ببرید.

در بخش عمده ای از بازی، با دلایلا که مسئول سرپرست شماست همراه هستید. پاسخ ها و عکس العمل های شما نسبت به دلایلا روی رابطه ی شما و او تاثیرگذار خواهد بود. منحصر به فرد بودن و زیبایی هنری این بازی، دلیل حضور آن محسوب می شود. تمرکز این بازی روی داستان پردازیست. هنوز مشخص نیست که هنری و دلایلا یکدیگر را ملاقات می کنند یا خیر، چرا که دلایلا از طریق بیسیم با هنری در ارتباط است.

جنگل ملی شوشونی به خوبی در این بازی به نمایش درآمده است. فضای این بازی سال 1989 را نشان می دهد، تنها یک سال بعد از آتش سوزی واقعی که در پارک ملی یلوستون رخ داد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که بازی فایرواچ از فشار و هیجان زیادی برخوردار است.

علاوه بر تمام اینها به نظر می رسد که یک غریبه ی مرموز شما را تحت نظر دارد. آیا این غریبه پایه های نردبان را سست کرده تا به هنری آسیب برساند؟

علاوه بر دیده بانی آتش و صحبت کردن با رئیستان، وظایف و ماموریت های دیگری هم به عهده ی شماست، برای مثال نجات جان این لاک پشت کوچک. در کل، بازی فایرواچ برای اکتشاف سرزمین گسترده ی وایومینگ طراحی شده است.

روی نمایشگر هیچگونه راهنما یا علائم دیگری که مسیر را به شما نشان دهد، دیده نمی شود؛ تنها یک قطب نما در دست راست و یک نقشه در دست چپ شماست که باید با آنها جهت یابی کرده و مسیر خود را بیابید. دقیقا مانند سال 1989. بازی فایرواچ ما را به فضاهای زیر زمینی چنگل می برد، که قطعا در آنجا شاهد چیزهای پنهان و رازآلود خواهیم بود. بازی فایرواچ روز 9 فوریه برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس خواهد بود.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر