;
coinex

آیتونز رادیو دیگر رایگان نیست

 آیتونز رادیو اپل از این به بعد، رایگان نخواهد بود.

آیتونز رادیو اپل از این به بعد، رایگان نخواهد بود.

یکی از دلایل اصلی که اپل در نهایت قادر به ایجاد معاملاتی با ناشران موسیقی برای ایجاد اپل میوزیک شده، این است که وعده داده که هیچ نسخه ی رایگانی برای سرویس مبتنی بر تقاضا ، مانند آنچه رقبایی از جمله Spotify دارند، وجود ندارد بنابراین شرکت های ثبت شده، می توانند یک مقدار مشخصی از درآمد تضمین شده را داشته باشند. برای مدتی اپل اجازه داد که آن ایده کمتر عملی شود(کاری که یک شرکت خوب برای کاربرانش انجام می دهد)، اما در حال حاضر آیتونز رادیو دیگر رایگان نیست.

آیتونز رادیو، تا کنون نقض کننده ادعای اپل در مقابل ناشران موسیقی بود، زیرا استریم های حمایت شده با تبلیغات را به کاربران به صورت رایگان ارائه می داد، به این دلیل که این سرویس از سال 2013 برقرار بوده است، امکان قطع ناگهانی آن وجود نداشت. با این حال، آیتونز رادیو دیگر نسخه پشتیبانی شده با تبلیغات را هم به صورت رایگان، ارائه نمی دهد و اگر شما می خواهید هنوز به این استریم ها، دسترسی داشته باشید، مجبور به پرداخت هزینه ی اشتراک اپل میوزیک هستید. اپل میوزیک بیت1، در حال حاضر تنها “برودکست برتر رایگان” ارائه شده است، به این دلیل که این سرویس مبتنی بر تقاضا نیست.

البته، اگر دوست دارید تلفیق رادیویی مبتنی بر تقاضا داشته باشید، این بدان معنا نیست که باید شروع به پرداخت هزینه به اپل میوزیک کنید. هنوز هم گزینه های زیادی برای آنچه شما می خواهید، وجود دارد. Spotify و Pandora هنوز بر اساس آهنگ یا هنرمندی که شما به آن علاقه مند هستید، تلفیق رادیویی مبتنی بر تقاضا ارائه می دهند، گوگل پلی میوزیک  نیز رادیوی مبتنی بر تقاضا ارائه می دهد، طوری که نه تنها بر اساس یک آهنگ یا هنرمند حق انتخاب دارید، بلکه بر اساس حال روحی و یا آنچه مشغول به انجام آن هستید، نیز سرویس هایی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر