;
coinex

پرچمدار شیائومی می 5 با نسخه ای از ویندوز 10 موبایلی منتشر خواهد شد ؟

پرچمدار شیائومی می 5 احتمالا با نسخه ای از پلت فرم ویندوز 10 موبایلی منتشر خواهد شد.

پرچمدار شیائومی می 5 احتمالا با نسخه ای از پلت فرم ویندوز 10 موبایلی منتشر خواهد شد.

بر اساس منابع چینی، شیائومی قصد دارد تا با ارائه یک نسخه از پرچمدار شیائومی می 5 خود که سیتم عامل ویندوز 10 موبایل را اجرا خواهد کرد، همه را شگفت زده کند. با توجه به فقدان سیستم عامل ویندوز 10 موبایل برای گوشی های هوشمند رده بالای شیائومی، اگر چنین دستگاهی در کنفرانس جهانی موبایل معرفی شود، می تواند دوستداران پلت فرم موبایلی مایکروسافت را هیجان زده کند.

در حال حاضر این موضوع می تواند در حد یک شایعه زود گذر باشد اما شاید بتواند در کنفرانس MWC 2016 تبدیل به واقعیت شود. برخلاف آنچه تصور می شود، شیائومی و مایکروسافت در گذشته نیز با هم همکاری هایی را داشته اند. به عنوان مثال مایکروسافت یک رام ویندوز 10 موبایلی مخصوص به شیائومی می 4 طراحی کرده بود. اما استفاده از این سیستم عامل برای  پرچمدار جدید شیائومی که از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 820 کوالکام استفاده می کند، یک جهش بسیار بزرگ برای ادامه این همکاری خواهد بود. پرچمدار شیائومی می 5 نه تنها با این پلت فرم که با ویژگی های دیگری نیز می تواند روز معرفی بسیار هیجان انگیزی، پیش رو داشته باشد. چندی پیش، طراحی پرچمدار شیائومی می 5 در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده بود.

شیائومی قصد دارد تا با ارائه یک نسخه از پرچمدار شیائومی می 5 خود که سیتم عامل ویندوز 10 موبایل را اجرا خواهد کرد

لومیای مایکروسافت تا کنون در حد و اندازه هایی بیشتر از محدوده متوسط گوشی های هوشمند ویندوزی قرار گرفته است. اما تجارت سخت افزاری این کمپانی در سال های اخیر با فراز و فرود های زیادی همراه بوده است و بکارگیری این پلت فرم در گوشی های رده بالای کمپانی های دیگری چون پرچمدار شیائومی می 5، می تواند تا حدود زیادی برای این غول ردموند آرامش به همراه آورد.

بهر حال تا رونمایی از می 5 که انتظار می رود در 24 فوریه (5 اسفند ماه) پرده برداری شود، زمان زیادی باقی نمانده است.

پرچمداری که با 4 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت فضای ذخیره سازی در کنفرانس MWC 2016 خودنمایی خواهد کرد و اسنپ دراگون 820 با نتایج بسیار خوبی که در بنچمارک به دست آورده به این دستگاه قدرت خواهد داد. چنین دستگاهی مسلما دیدنی خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena 


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر