;
coinex

دوربین گیر 360 سامسونگ در کنار گلکسی اس 7

دوربین گیر 360 سامسونگ در کنار گلکسی اس 7، در رویداد آنپک سامسونگ دیده خواهد شد.

دوربین گیر 360 سامسونگ در کنار گلکسی اس 7، در رویداد آنپک سامسونگ دیده خواهد شد.

چند هفته پیش، اولین اشارات به یک دوربین جدید 360 درجه به نام گیر 360 ظاهر شد. در حال حاضر، تنها با چند هفته فاصله تا رویداد بزرگ بعدی آنپک سامسونگ، ما می توانیم به طور انحصاری تائید کنیم که دوربین گیر 360 واقعیت مجازی، واقعی است و به زودی خواهد آمد.

دوربین گیر 360، به احتمال زیاد یک شاخه از “پروژه بیوند” سامسونگ، است. این یک دوربین جمع و جور کروی قادر به گرفتن تصاویر 360 درجه با استفاده از دو لنز فیش آی 180 درجه است. دوربین گیر 360 را می توان از طریق بلوتوث و برنامه اتصال گیر 360 با یک گوشی جفت کرد. این دستگاه ممکن است با دستگاه های اخیر پرچمدار گلکسی، کار کند. هر چند در حال حاضر ما تنها می توانیم، سازگاری گلکسی اس 7 را با آن، تائید کنیم.

دوربین گیر 360 (SM-C200) باتری دارد، بنابراین لازم نیست که به یک منبع قدرت خارجی متصل شود. همچنین این دستگاه با مقدار نامعلومی فضای ذخیره سازی همراه است.

از نقطه نظر نرم افزار هوشمند، این بسته شامل گالری گیر 360 و یک نرم افزار جداگانه منظره یاب از راه دور است. در نرم افزار منظره یاب  همه ی امکانات دوربین های معمولی قابل دریافت است: HDR، کنترل نوردهی، تعادل رنگ سفید و تنظیمات ISO، گزینه های LiveView و توانایی برای سوئیچ بین ضبط 360 درجه (لنز دوگانه) و یا 180 درجه (تک لنز) جلو یا عقب همه از امکاناتی است که این نرم افزار توانایی فراهم کردن آن را دارد. دیگر انواع نمایش عبارتند از یک حالت به نام نمایش واقعیت مجازی، نمای دوگانه، نمایش پانوراما و گذشت زمان و حلقه های ویدئویی.  به نظر می رسد، حداکثر رزولوشن 3840 x 1920 پیکسل در هنگام عکسبرداری در حالت لنز دوگانه و یا 1920 x 1920 پیکسل در حالت تک لنز باشد.

ممکن است که بتوان ویدیو ی دوربین گیر 360 را به صورت زنده بر روی یک گوشی متصل به آن، تماشا کرد. البته، نمی توان امکان استریم ویدئو را برای دستگاه های دیگر تایید کرد. اینکه استریم به طور مستقیم به یک گوشی متصل به هدست گیر واقعیت مجازی امکان پذیر باشد، در حال حاضر تایید نشده است.

با گیر 360 سامسونگ یک بار دیگر گسترش حضور این شرکت در بازار واقعیت مجازی به سرعت رو به رشد خواهد رفت. هدست گیر واقعیت مجازی، محتوای واقعیت مجازی را برای مخاطبان زیادی در یک منظر بسیار جذاب به ارمغان می آورد. حال، دوربین گیر 360 به طور جدی می تواند رسیدن آستانه دسترسی به ایجاد محتوا واقعیت مجازی را کاهش دهد و به نقطه ای برساند که کاربران عادی بتوانند خاطرات خود را در طول تعطیلات، به عنوان یک تجربه کامل 360 درجه واقعیت مجازی همه جانبه ثبت کنند. البته، اینکه تا چه اندازه این حد آستانه کاهش خواهد یافت، به طور کامل به قیمت گذاری دستگاه، بستگی دارد. متاسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت دوربین گیر 360 در این لحظه در دسترس ما نیست.

ما با این حال، انتظار داریم که این دوربین برای اولین بار در 21 فوریه در رویداد آنپک سامسونگ در کنار گلکسی اس 7 پشت به پشت معرفی شود و با توجه به میزان اطلاعاتی که در حال حاضر در مورد گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، در دسترس است ما از دیدن گیر 360 در مرکز صحنه برای بازی کردن در نقش یک دستگاه وابسته، تعجب نمی کنیم. گذشته از این ها، سامسونگ در ویدیوی تیزر آنپک خود به صراحت به واقعیت مجازی اشاره کرده است.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر