;
coinex

واتس آپ ، به باشگاه کاربران میلیاردی خوش آمدی!

واتس آپ، به باشگاه کاربران میلیاردی پیوست.

واتس آپ، به باشگاه کاربران میلیاردی پیوست.

واتس آپ در حال حاضر به طور فعال توسط بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه استفاده می شود. بله، یک اشتباه تایپی نیست، یک عدد 1 و در ادامه 9 صفر، یک میلیارد کار بر از واتس آپ استفاده می کنند.

این اخبار در یک پست رسمی در وبلاگ واتس آپ دیده شده است. بدون شک این یک نقطه عطف بزرگ برای این پلت فرم پیام رسانی است، که یکی از محبوب ترین سرویس های این چنینی از زمان آغاز به کار خود، محسوب می شود. هم اکنون واتس آپ نیز به جرگه ی صفوف برنامه ها و پلت فرم های دیگری که در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارند، مانند فیس بوک و جیمیل، می پیوندد.

برای بررسی موفقیت واتس آپ، ما می توانیم آن را با یکی از بهترین رقبای آن، فیس بوک مسنجر مقایسه کنیم، که با توجه به داده هایی که از اوایل ماه ژانویه سال 2016 بدست رسیده است، دارای بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه است. بدون شک، حذف هزینه عضویت در واتس آپ نیز در تعداد کاربران استقاده کننده از آن، تاثیر گذار بوده است. کاربرانی که از این برنامه استفاده می کردند بعد از گذشت ۱ سال برای تمدید حساب کابری خود باید هزینه ای پرداخت می کردند که اکنون این هزینه حذف شده است. در واقع شارژ سالانه ی واتساپ برای کاربران حذف شده است و این برنامه پیام رسان برای تمام کاربران رایگان می شود.

واتس آپ توسط جان کوم در اوایل سال 2009، ایجاد شده شده است و شاهد این بودیم که به سرعت به یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی برای دستگاه های تلفن همراه تبدیل شد. پس از یک نامزدی طولانی توسط مارک زوکربرگ، جان کوم برای فروش واتس آپ به فیس بوک بها قیمت 19.5 میلیارد دلار ، در تاریخ ۱۹ فوریه سال 2014، به توافق رسید.  فروش واتس آپ به قیمت 19.5 میلیارد دلار در آن زمان، بسیار زیاد محسوب می شود و در واقع، هنوز هم تقریبا بسیار چشم گیر است. از این مبلغ ۴ میلیارد دلار به صورت نقدی و ۱۵ میلیارد دلار به شکل سهام فیسبوک به مالکان آن پرداخت شده است. به عنوان یادآوری، واتس آپ، زمانی که توسط زاکربرگ خریداری شد، حدود 400 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت که این به این معنی است که بیش از دو برابر پایگاه کاربری خود را در این مدت زمانی، به دست آورده است.

مدیر عامل شرکت فیس بوک یکی از اولین کسانی بود که این سنج را به صدا در آورد و پیشرفت واتس آپ را تبریک گفت:

مدیر عامل شرکت فیس بوک یکی از اولین کسانی بود که این سنج را به صدا در آورد و پیشرفت واتس آپ را تبریک گفت:

“واتس آپ، به باشگاه کاربران میلیاردی، خوش آمدی!

یک میلیارد نفر در حال حاضر از واتس آپ استفاده می کنند. تبریک به جان، برایان و هر کسی که در رسیدن به این نقطه عطف جامعه واتس آپ، پیش از زمان پیوستن به فیس بوک و دو برابر شدن کاربران آن کمک کرده است.

ما هزینه اشتراک را کاهش داده و واتس آپ را کاملا رایگان کرده ایم. سپس، در تلاش برای اتصال تعداد بیشتری از مردم در سراسر جهان با یکدیگر و آسان تر کردن برقراری ارتباطات کسب و کار، بودیم.

تنها چند سرویس وجود دارد که بیش از یک میلیارد نفر را به یکدیگر متصل می کند. این نقطه عطف گام مهمی به سوی اتصال کل جهان است. “

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر