;
coinex

بنچمارگ گلکسی S7 با اسنپ دراگون 820 رویت شد

این بنچمارک گلکسی S7 تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود چیز خاصی را نشان نمی دهد اما از قبل می دانیم که این گوشی دارای نمایشگر سوپر آمولد 5.2 اینچی با رزو لوشن 1440 در 2560 است.

بنچمارک گلکسی S7 روئیت شد.

جدید ترین بنچمارک گلکسی S7 با تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 820 در شبکه اجتماعی ویبو دیده شد.

سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، بیست و یک فوریه (دوم اسفند ماه) در کنفرانس MWC 2016 بارسلونا معرفی خواهند شد. قبل از آنکه سامسونگ این خبر را تایید کند، شایعات بسیار زیادی در مورد این گوشی ها به بیرون درز کرد و اخیرا رندر هایی منتشر شده که گفته می شود مربوط به پرچمداران گلکسی S7 و گلکسی S7 اج می باشد. اخیرا دو دستگاه در آزمون بنچمارک دیده شده و از دستگاه هایی نام می برد که به اسنپ دراگون 820 مجهز شده، این بنچمارک گلکسی S7 خواهد بود.

این بنچمارک گلکسی S7 از AnTuTu منتشر شده اما از تیم AnTuTu چینی و در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. تراشه اسنپ دراگون 820 گلکسی S7 در AnTuTu v6.0 مورد آزمون قرار گرفت و امتیاز 125,288 را کسب کرد. این امتیاز در مقایسه با گوشی هایی که به اسنپ دراگون 820 کوالکام مجهز شده اند، کمتر است. حتی گوشی هوشمند لمکس پرو امتیاز 133,357 را به دست آورد. این امر ممکن است به آن دلیل باشد که هنوز نسخه نهایی سیستم عامل آن مشخص نشده است و این موضوع کاملا منطقی به نظر می رسد.

این بنچمارک گلکسی S7 تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود چیز خاصی را نشان نمی دهد اما از قبل می دانیم که این گوشی دارای نمایشگر سوپر آمولد 5.2 اینچی با رزو لوشن 1440 در 2560 است. در کنار 4 گیگا بایت رم موجود در آن، گزینه های محتلف حافظه داخلی وجود دارد. از این دستگاه دو نوع در نظر گرفته شده است. یکی از آنها با تراشه هشت هسته ای 64 بیتی اکسینوس 8890 ظاهر خواهد شد و دیگری از تراشه هشت هسته ای 64 بیتی اسنپ دراگون 820 قدرت می گیرد. دوربین 12.2 مگا پیکسلی BRITECELL در پشت و دوربین 5 مگا پیکسلی برای جلوی آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی با اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد و رابط کاربری TouchWiz  در بالای این سیستم عامل گوگل قرار گرفته است. دکمه فیزیکی به آن مجددا برگشته و طرح کلی این دستگاه شبیه به پرچمداران 2015، به خصوص گلکسی نوت 5 خواهد بود. اگر این خبرها درست باشد، برآمدگی دوربین در آن به طرز قابل توجهی کمتر خواهد شد.

بنچمارگ گلکسی S7 با اسنپ دراگون 820 روئیت شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر