;
coinex

حذف دکمه ی هوم آیفون در پتنت اخیر اپل

 حذف دکمه ی هوم آیفون در پتنت اخیر اپل دیده شده است.

حذف دکمه ی هوم آیفون در پتنت اخیر اپل دیده شده است.

در اینجا یکی از ایده های اپل برای از حذف دکمه ی هوم آیفون را معرفی می کنیم.

اپل در حال بررسی راه هایی برای خلاص شدن از دکمه هوم آیفون است. با توجه به یک پتنت پیدا شده توسط اپل اینسایدر، مشخص است که اپل در تلاش است تا روش هایی را برای حذف دکمه ی هوم آیفون بیابد.

پتنتی توسط اپل در روز چهارشنبه پیدا شد که نشان می دهد که دکمه ی هوم تاچ آیدی آیفون و آی پد می توانند یک تکنولوژی مشابه صفحه نمایش تاچ سه بعدی آیفون 6 اس،  یا پد های فورس تاچ موجود بر روی لپ تاپ مک بوک داشته باشند.

در صورت حذف دکمه ی هوم آیفون ، به جای یک دکمه فیزیکی شما باید به نمایشگر فشار وارد کنید، مانند دکمه هومی که در حال حاضر بر روی آی فون و آی پد، قرار دارد، یک دکمه ی هوم  تاچ سه بعدی، شما را به صفحه اصلی انتقال می دهد و استفاده از آن به میزان فشار وارد شده به نمایشگر، برای توابع خاص بستگی دارد. شما احتمالا از دکمه هوم تاچ سه بعدی نیز درست مثل دکمه ی هوم کنونی استفاده خواهید کرد، مثلا برای تشخیص اثر انگشت استفاده می شود و یا با فشار محکم تر می توانید صفحه نمایش را روشن کرده و یا به صفحه اصلی بازگردید. اما ممکن است برخی از قابلیت های جدید شبیه به آنچه در صفحه نمایش تاچ سه بعدی آیفون 6 اس دیدیم، به آن اضافه شود.

یک دکمه هوم تاچ سه بعدی می تواند کلید های میانبری با قابلیت های مفید در یک برنامه به همراه داشته باشد

یک دکمه هوم تاچ سه بعدی می تواند کلید های میانبری با قابلیت های مفید در یک برنامه به همراه داشته باشد، و یا در پاسخ به نوتیفیکیشن های  دریافتی شما مفید باشد. برای مثال، اگر در هنگام مرور وب در سافاری، یک پیام متنی دریافت کنید، فشار محکم بر روی یک دکمه تاچ سه بعدی می تواند در آوردن پاسخ های آماده برای پاسخ سریع به شما کمک کند تا اینکه به سرعت به مرور وب خود بازگردید.

این کاملا روشن نیست که یک دکمه ی هوم تاچ سه بعدی چه مزایای دیگری می تواند داشته باشد. شاید امکانی مانند طراحی باریک تر آی فون از جمله نتایج حذف دکمه ی هوم آیفون باشد. با این حال، دکمه فیزیکی، تکنولوژی قدیمی است و اپلی ترسی از این ندارد که  از تکنولوژی قدیمی خلاص شده و به حذف دکمه ی هوم آیفون بپردازد. بخش سی دی در مک بوک پرو در سال 2013، و حذف جک هدفون بر روی آی فون 7 از جمله کارهایی است که اپل برای خلاص شدن از تکنولوژی های قدیمی در نظر داشته است.

به خاطر داشته باشید، با این حال، این فقط یک پتنت است، که اغلب هرگز در یک محصول فیزیکی واقعی در قفسه های فروشگاه اپل دیده نمی شود، البته به نظر می رسد که حذف دکمه ی هوم آیفون قریب الوقوع خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر