;
coinex

نسل دوم گوشی های گلکسی جی 5 و جی 7 در Bluetooth SIG ظاهر شدند

نسل دوم گوشی های گلکسی جی 5 و جی 7 در Bluetooth SIG ظاهر شدند

همان طور که می دانید طبق اعلام سامسونگ، این شرکت در تاریخ 21 فوریه گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را معرفی خواهد کرد. در حالی که همه ی ما منتظر این رویداد هستیم، سامسونگ برنامه های خود در مورد دیگر گوشی ها را ادامه می دهد و به تازگی از دو گوشی میان رده و سطح پایین جدید صحبت به میان آمده است. نسل دوم گوشی های گلکسی A5 و A7 دیروز در هند عرضه شدند و نسل دوم گوشی های جی 5 و جی 7 نیز امروز در Bluetooth SIG ظاهر شدند.

نسخه ی اصلی گوشی های گلکسی جی 5 و جی 7 سال گذشته در ماه ژوئن معرفی شدند. سری “J” سامسونگ را می توان یک سطح پایین تر از گوشی های سری “A” سامسونگ قرار داد. بنابراین این دو گوشی سری J سامسونگ را می توان در زمره ی گوشی های سطح پایین دسته بندی کرد. گفته می شود نسل دوم گوشی های گلکسی جی 5 و جی 7 در موسسه Bluetooth SIG ظاهر شدند که این موضوع اساساً موجودیت این دو گوشی را تایید می کند. البته این اولین باری نیست که ما اخباری را راجع به این دو گوشی می شنویم، آنها ماه پیش در بنچمارک Geekbench  ظاهر شدند که این بنچمارک مشخصات این گوشی ها را فاش کرد. طبق اطلاعات منتشر شده گلکسی جی 5 صفحه نمایش 5.2 اینچی داشته و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این گوشی هستند. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی اسنپدراگون 410 صورت می گیرد و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است. اما گوشی گلکسی جی 7 صفحه نمایش 5.5 دارد و رزولوشن آن 1080 در 1920 خواهد بود. قدرت پردازشی این گوشی بسته به مدل آن و به منطقه ای که عرضه می شود توسط تراشه های اسنپدراگون 615 و اکزینوس 7870 تامین می شود. میزان رم این گوشی 2 یا 3 گیگابایت خواهد بود وظرفیت باتری آن 4300 میلی آمپر ساعت است. با توجه به این که این دو گوشی در ماه ژوئن پرده برداری خواهند شد انتظار می رود نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آنها، اندروید 6 مارشمالو باشد. هر دو گوشی دارای دکمه ی هوم فیزیکی خواهند بود که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است و انتظار می رود که هر دوی آنها و یا حداقل گلکسی جی 7 به حسگر اثر انگشت مجهز باشد.

راجع به قیمت این گوشی ها هنوز اطلاعاتی موجود نیست اما به طور حتم گوشی های مقرون به صرفه تری نسبت به سری A سامسونگ خواهند بود.  بدون شک تا زمان پرده برداری این گوشی ها اخبار و شایعات بیشتری راجع به این آن ها منتشر می شود و قیمتشان نیز مشخص خواهد شد.

نسل دوم گوشی های گلکسی جی 5 و جی 7 در Bluetooth SIG ظاهر شدند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر