;
coinex

پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی ایجاد شد

پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی، توسط یک شرکت استارت آپ برای هدست گیر وی آر، ایجاد شد.

پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی، توسط یک شرکت استارت آپ برای هدست گیر وی آر، ایجاد شد.

آلت اسپیس وی آر (AltspaceVR)، یک استارت آپ است که تماما در مورد ساخت و ساز تجارب واقعیت مجازی اجتماعی عمل می کند و پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی را برای هدست گیر وی آر منتشر کرده است. برنامه ی آلت اسپیس وی آر اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه های آکیولس وی آر بر روی گیر وی آر، در دسترس است. این برنامه اجازه می دهد تا کاربران گیر وی آر با کاربران دیگر در یک محیط مجازی دیدار داشته باشند، جایی که بتوانند فعالیت های متعدد مانند از جمله تماشا کردن فیلم آنلاین و یا استریم نتفیلیکس را در کنار هم تجربه نمایند، بازی کنند و یا حتی فقط در فضای مجازی بدون نیاز به یک اینچ حرکت از روی نیمکت به چت بپردازند.

موسس و مدیر عامل شرکت آلت اسپیس وی آر ، اریک رومو بیان کرد: “تمرکز ما در آلت اسپیس وی آر، ایجاد طبیعی ترین تجربه ارتباطات ممکن آنلاین است و هیجان زده هستیم که آن را به هدست گیر وی آر می آوریم” در حالی که این شرکت، وعده ی یک تجربه تقریبا دسکتاپ مانند را داده است، دقت در ورودی هدست واقعیت مجازی سامسونگ، نسبت به زمانی که با دسکتاپ کنترل می شود، بسیار متفاوت به نظر می آید. حرکت رو به جلوی این شرکت با پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی ، برای تمرکز بر روی وقایع خاص و بازی هایی که مردم به احتمال زیاد از آن لذت می برند و همکاری با کاربران دیگر، ادامه خواهد یافت.

آلت اسپیس وی آر (AltspaceVR)، یک استارت آپ است که تماما در مورد ساخت و ساز تجارب واقعیت مجازی اجتماعی عمل می کند

واقعیت مجازی می تواند گاهی اوقات یک پلت فرم بسیار منزوی به نظر برسد. به صورت بصری، افرادی که تجربه ی واقعیت مجازی را داشته اند، قطعا در موقعیت نزدیک به آن قرار نگرفته اند و کمی برایشان غیر قابل درک است. در حال حاضر این تکنولوژی به اندازه ای جدید است که برای افراد کنجکاو، مبهم به نظر می رسد حال آنکه پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی می تواند درهای جدیدی را به سوی کاربران باز کند.

AltspaceVR در حال حاضر واقعا جالب است، زیرا آنها با پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی، فضای اجتماعی واقعیت مجازی را نشان می دهند و آن را در سراسر پلت فرم در دسترس می کنند. همانطور که بیشتر مردم در حال استفاده از تجارب جذاب واقعیت مجازی با تلفن همراه هستند، AltspaceVR بدون شک یکی از شرکت هایی است که با کاربران رده بالای واقعیت مجازی سر و کار دارد و قصد دارد پلت فرم واقعیت مجازی را اجتماعی کند.

پلت فرم اجتماعی واقعیت مجازی AltspaceVR AltspaceVR

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر