;
coinex

گلکسی A9 پرو در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

گلکسی A9 پرو در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

سامسونگ بزرگترین تولید کننده ی گوشی اندروید است که مجموعه ی کاملی از محصولات سطح پایین، میان رده و پرچمدار را ارائه می کند. بعضی از گوشی های سامسونگ را به سختی می توان سطح بندی کرد، برای مثال سری A گوشی های سامسونگ مشخصات گوشی میان رده را دارند اما از لحاظ قیمتی در حال نزدیک شدن به گوشی های سطح بالا هستند. به طور قطع گوشی های میان رده فعلی کارایی و قدرت بیشتری نسبت به پرچمدار های 2  و 3 سال گذشته دارند و دلیل این موضوع این است که تولید کننده گوشی های قدیمی را از لحاظ نرم افزاری آپدیت نمی کند. گوشی های سری A سامسونگ با سخت افزار داخلی مناسبش، عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. حالا شاهد شایعاتی هستیم که بیان می کند سامسونگ در حال آماده کردن مدل جدیدی از این گوشی های با نام گلکسی A9 پرو است.

شایعات امروز به گوشی سامسونگ با مدل A9100 مربوط است که در GFXBench ظاهر شده است. این گوشی می تواند همان گلکسی A9 پرو باشد، اما متاسفانه سایت GFXBench نام این گوشی را صراحتاً اعلام نکرده است. گوشی با مدل A9100 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن 1080p را ارائه می دهد که از صفحه نمایش 6 اینچی گلکسی A9 کوچکتر است. در بعضی مواقع اندازه صفحه نمایش گزارش شده در مقایسه با صفحه نمایش گوشی واقعی یکسان نیست، البته این امکان وجود دارد که گوشی با مدل A9100 همان گوشی گلکسی A9 پرو مورد بحث نباشد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی میان رده ی کوالکام یعنی اسنپدراگون 652 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای آن هستند. این در حالی است که گلکسی A9 دارای 3 گیگابایتی رم بود. کیفیت دوربین این گوشی نیز نسبت به گلکسی A9 بهتر شده است. گوشی  گلکسی A9 دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی داشت و این در حالی است که احتمالاً گلکسی A9 پرو دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد داشت و از دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6.0.1 مارشمالو است.

هنوز مشخص نیست که گوشی با مدل A9100 چه زمانی عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز هیچ مدل گوشی با اندروید 6 مارشمالو را عرضه نکرده است، هر چند که اخیراً شاهد آپدیت اپلیکیشن پرداخت سامسونگ برای سازگاری بیشتری با ورژن جدید اندروید بودیم. کاربران باید تا تاریخ 16 فوریه این برنامه را آپدیت کنند و شاید نشانگر این موضوع باشد که A9100 در این روز معرفی شود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید دید سامسونگ چه زمانی از این گوشی پرده بر خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر