;
coinex

قلم گلگسی نوت به عنوان تکیه گاه گوشی های هوشمند

 قلم گلگسی نوت می تواند به عنوان تکیه گاه گوشی های هوشمند عمل کند.

قلم گلگسی نوت می تواند به عنوان تکیه گاه گوشی های هوشمند عمل کند.

سامسونگ در یک پتنت از قلم گلکسی نوت به عنوان تکیه گاه برای گوشی استفاده کرده است. جزئیات پتنت ساموسنگ به این شکل است که قلم در نقطه در نزدیکی وسط در زوایای مختلف خم می شود و اجازه می دهد دستگاه در حالت افقی بایستد.

مواقعی وجود دارد که دوست دارید گوشی ایستاده بماند تا بدون نیاز به نگه داشتن آن با دست، قادر به مشاهده ی برخی از محتوای رسانه ای مورد علاقه ی خود باشید؛ اگر گوشی های هوشمند با یک تکیه گاه ساخته شوند، این امر، می تواند محقق شود. البته وجود یک تکیه گاه به معنی افت در طراحی نیست؛ هیچ کس دوست ندارد یک فلز یا شیشه به عنوان پایه ی چسبیده در پشت گوشی وجود داشته باشد.

ممکن است راه حل سامسونگ برای این کار مفید باشد داشته باشد، حداقل برای سری گلکسی نوت می تواند ایده ی خود را پیاده کند. در برنامه های پتنت این غول کره ای که توسط موبایل پتنت کشف شده است و نشان می دهد که چگونه از قلم گلکسی نوت می توان به عنوان یک پایه برای گوشی استفاده کرد، ایده ی شسته و رفته ای برای سیستم گوشی های هوشمند وجود دارد که تا حدی در تماشای رسانه ها موثر خواهد بود. قلم گلکسی نوت در یک نقطه در جایی در نزدیکی وسط در زوایای مختلف خم می شود و برای دستگاه این امکان را فراهم می کند که بایستد. با قلم گلکسی نوت می توان از محتوای صفحه نمایش، بدون اینکه نیاز باشد گوشی را با دست نگه داشت، لذت برد.

همانطور که پتنت موبایل اشاره می کند، مکانیسم چنین روشی اینگونه است که قلم گلکسی نوت در داخل گوشی قفل شده و برای استفاده به عنوان تکیه گاه، خم می شود و سپس می توان آن را صاف کرد و به صورت معمول مورد استفاده قرار داد.

پتنت جدید سامسونگ و قلم گلکسی نوت، نشانه ای است از اینکه سامسونگ هنوز آماده ی پایان دادن به تولید سری گلکسی نوت نیست.

یک قاب خاص وجود دارد که می تواند قلم گلکسی نوت را برای هر گوشی هوشمندی به ارمغان بیاورد، این یک آزمایش جالب دیگر در مورد  قلم گلکسی نوت است. قلم گلگسی نوت مفید تر و در دسترس تر از همیشه خواهد بود.

این پتنت فعلا در حد یک ایده باقی می ماند و زمانی که سامسونگ آن را برای زندگی واقعی ما به ارمغان می آورد هنوز مشخص نیست و نمی توان با اطمینان گفت که این یکی از قابلیت های گلکسی نوت 6 خواهد بود.

پتنت جدید سامسونگ و قلم گلکسی نوت، نشانه ای است از اینکه سامسونگ هنوز آماده ی پایان دادن به تولید سری گلکسی نوت نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر