;
coinex

فراری جی تی سی 4 لوسو GTC4Lusso در نمایشگاه ماشین ژنو

فراری جی تی سی 4 لوسو GTC4Lusso در نمایشگاه ماشین ژنو

فراری جی تی سی 4 لوسو GTC4Lusso در نمایشگاه ماشین ژنو معرفی خواهد شد.

این ماشین، در واقع تغییر یافته و آپگرید شده ی مدل اف اف است. در حال حاضر، مدل اف اف مصرفی ترین ماشین فراری محسوب می شود.

حجم موتور 6.2 و موتور 12 سیلندری در هر دو مدل مشابه است؛ اما قدرت اسب بخار در این ماشین 680 bhp بوده که نسبت به مدل اف اف با 651 bhp افزایش داشته است. شتاب صفر تا صد این ماشین در مقایسه با مدل اف اف (3.7 ثانیه)، 0.3 ثانیه کاهش داشته است؛ به بیان دیگر، این ماشین می تواند در عرض 3.4 ثانیه شتاب صفر تا صد را به دست می آورد.  فراری جی تی سی 4 لوسو از چهار چرخ محرک و فرمان پذیری چرخ های عقب برخوردار است و آنها را در سیستم جدیدی ادغام کرده، که نام 4RM-S را برای آن انتخاب کرده اند؛ در حالیکه مدل اف اف تنها از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار بود.

به اعتقاد این کمپانی، می توان گشتاور فوق العاده ی فراری جی تی سی 4 لوسو GTC4Lusso را در جاده های برفی و خیس به راحتی هدایت کرد و از احساس رانندگی با آن لذت برد.

به زودی اطلاعات دقیق تری از جی تی سی 4 لوسو در نمایشگاه ماشین ژنو منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه کمپانی فراری قبلا هم نام های پیچیده ای مثل F12tdf را برای ماشین های خود انتخاب کرده بود، به نظر می رسد که از حالا به بعد باید منتظر نام های عجیب تری از این خودروساز باشیم، البته تا زمانی که ماشین های زیبا و پر سرعتی باشند، نام پیچیده ی آنها مشکلی نخواهد داشت. برای دیدن تصاویر زیبای فراری جی تی سی 4 لوسو با تکرا همراه شوید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عجب چیزه خوبی شده این فراری !!مدل  ff  به نظر کاستی هایی داشت  که تو این مدل برطرف شده ,  متن خوبیه    ولی بهتر بود  در مورد مدل کلاسیک فراری 365 GTC/4   هم توضیحی داده میشد  , چون  پسوند GTC4  یاد آور اون مدل  هست.

    پاسخ