;
coinex

فروش هواوی GX8 در فروشگاه های آنلاین آغاز شد

فروش هواوی GX8 در ایالات متحده آغاز شد.

فروش هواوی GX8 در ایالات متحده آغاز شد.

کمپانی هواوی یکی از موفق ترین سازندگان گوشی های هوشمند سال گذشته بود. این کمپانی چینی توانست در سال 2015 بالغ بر 108 میلیون دستگاه را به فروش برساند و عنوان سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان را بدست آورد. این کمپانی در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) که در ماه گذشته بر گزار شد، نه تنها برخی از محصولات خود را مجددا اعلام کرد که بعضی از دستگاه های جدیدش را نیز معرفی نمود. مانند گوشی هواوی GX8 که درباره آن چند روز قبل نیز در سایت تکرا مطلبی نوشته بودیم.

هواوی GX8 یک گوشی میان رده است و همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم در ایالات متحده از طریق سایت آمازون به قیمت 349.99 دلار به فروش می رسد. خرید هواوی GX8 هم اکنون از وبسایت بست بای (Best Buy) نیز امکان پذیر است. این گوشی هوشمند تمام فلزی دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. گوشی هواوی GX8 با 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی قابل ارتقا بسته بندی شده و پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 کوالکام به آن قدرت می دهد. سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ بر روی آن نصب شده و رابط کاربری ایموشنِ هواوی (EMUI) بر روی آن در دسترس است. دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و دوربینی 5 مگا پیکسلی برای سلفی و ویدئو چت در جلوی آن جای گرفته است. در پشت گوشی هواوی GX8 باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که باعث روشن نگه داشتن این دستگاه می شود.

طراحی آن، یک گوشی هوشمند تمام فلزی براق را نشان می دهد که لوگوی هواوی در دو طرف آن قرار گرفته است و در پشت آن یک حسگر اثر انگشت به خوبی دیده می شود. گوشی هواوی GX8 یک دستگاه میان رده است و با توجه به مشخصات آن، قیمت نسبتا مناسبی دارد. فروش هواوی GX8 هم اکنون از طریق فروشگاه های آنلاین در سراسر ایالات متحده امکانپذیر است.

هواوی GX8 یک گوشی میان رده است و همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم در ایالات متحده از طریق سایت آمازون به قیمت 349.99 دلار به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines 


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر