;
coinex

عمر باتری گلکسی اس 7، دو روز خواهد بود

عمر باتری گلکسی اس 7، 48 ساعت خواهد بود.

عمر باتری گلکسی اس 7، 48 ساعت خواهد بود. پرچمدار بعدی سامسونگ با یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی همراه است که ممکن است طول عمر باتری دو روزه را برای این گوشی به ارمغان آورد. با توجه به توییتی از یک وبلاگ نویس تکنولوژی روسی، الدار مورتازین، ممکن است، عمر باتری گلکسی اس 7 ، 48 به طول انجامد.

مورتازین که دارای سابقه ی مناسب و معقولی در شایعات گجتی است، ادعای خود را با یک تصویر تایید کرد که نشان دهنده ی این ادعا است که عمر باتری گلکسی اس 7 بیش از 48 ساعت دوام می آورد. با این حال، هیچ نشانه ای برای اثبات اینکه تصویری که مورتازین از آن استفاده کرده است، گلکسی اس 7 باشد یا خیر، وجود ندارد.

گفته شده است که باتری گلکسی اس 7، 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که برای گوشی های هوشمند، بسیار بزرگ و مناسب است. گلکسی اس 6 یک باتری 2،550 میلی آمپر ساعتی دارد که بسیار کوچکتر است، آیفون 6 اس نیز یک باتری نسبتا کوچک 1،715 میلی آمپر ساعتی دارد.

هر دوی این گوشی ها به طور کلی یک روز دوام می آورند (ممکن است کمتر شود، به چگونگی استفاده از آن بستگی دارد)، بنابراین با وجود اینکه باتری گلکسی اس 7 بزرگتر است، احتمال اینکه دوام بیشتری داشته باشد، بدیهی است.

با این حال، ال جی جی 4 که دارای یک باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی است و در حالی که عمر باتری آن خوبی دارد، در طول تست ها، عمر باتری نزدیک به 48 ساعت از آن دیده نشده است.

گفته شده است که باتری گلکسی اس 7، 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که برای گوشی های هوشمند، بسیار بزرگ و مناسب است.

یکی از دلایلی که باتری گلکسی اس 7 می تواند 48 ساعت شارژ باتری داشته باشد این است که با اندروید 6.0، اجرا می شود که آخرین نسخه از اندروید محسوب می شود.

اندروید 6.0 دارای ویژگی به نام Doze است که گوشی های اندرویدی را در یک خواب عمیق قرار می دهد که به طور چشمگیری میزان انرژی مصرفی باتری را در زمان استفاده، کاهش می دهد و  در طول عمر باتری گلکسی اس 7 تاثیر بسزایی دارد.

قابلیت Doze تنها زمانی که گوشی به طور کامل غیر فعال است و برای مدت زمان طولانی لمس نشده، کار می کند، بنابراین می تواند تاثیر بسیار زیادی در حفظ انرژی در زمان خواب و یا هنگامی که گوشی در کیف یا جیب است، داشته باشد.

گفته شده که در ساختار گلکسی اس 7، از آخرین پرچمدار کوالکوم یعنی اسنپ دراگون 820 استفاده کرده است، که کوالکام ادعا می کند انرژی آن 30٪ کارآمد تر از مدل قبلی آن یعنی، اسنپ دراگون 810 است.

ترکیبی از ویژگی Doze اندروید و یک تراشه کارآمد تر کوالکوم و شاید برخی از جادوگری هایی که در نرم افزار سامسونگ، وجود دارد، به عمر باتری گلکسی اس 7 کمک می کند.

اولین عکس فاش شده از جلوی گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ:

اولین عکس فاش شده از جلوی گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ:

اولین عکس واقعی نشان داده شده از مقابل گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ از یک کاربر شبکه ی اجتماعی چینی وبیو، از طریق Nowhereelse.fr یافت شده است.

همانطور که شایعات و تصاویر رندر نشان می دهند، ظاهر گلکسی اس 7 اج شبیه گلکسی اس 6 اج است.

شایعات همچنین ادعا می کنند که گلکسی اس 7 اج، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بزرگتر از صفحه نمایش 5.2 اینچی معمول اس 7 خواهد داشت.

عکسی که ادعا می شد پشت گلکسی اس 7 را نشان می دهد نیز کمی پیش در روز دوشنبه به بیرون درز کرد و قبل از آن فقط چند رندر کامپیوتری از گلکسی اس 7 دیده شده بود.

انتظار می رود که سامسونگ دو مدل گلکسی اس 7 عرضه کند. مدل اج، که در تصویر، نشان داده شده است، یک صفحه نمایش منحنی دارد. گلکسی اس 7 نیز یک صفحه تخت معمولی خواهد داشت.

انتظار داریم که در رویداد MWC که در 21 فوریه در بارسلونا برگزار می شود، سامسونگ گلکسی اس 7 را معرفی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر