;
coinex

گوشی آنر هالی 2 پلاس در 15 فوریه راه اندازی خواهد شد

گوشی آنر هالی 2 پلاس در 15 فوریه توسط کمپانی هواوی راه اندازی خواهد شد.

گوشی آنر هالی 2 پلاس در 15 فوریه توسط کمپانی هواوی راه اندازی خواهد شد.

هواوی تولید کننده گوشی های هوشمند چینی، ماه گذشته اعلام کرد که گوشی اندرویدی مقرون به صرفه دیگری را به زودی عرضه خواهد کرد. این گوشی آنر هالی 2 پلاس نام دارد.

امروز، این کمپانی تایید کرد که گوشی آنر هالی 2 پلاس در 15 فوریه (دوشنبه، 26 بهمن ماه) از طریق وبسایت آمازون در هند به قیمت 125 دلار، قابل خریداری خواهد بود.

این دستگاه به احتمال زیاد در کنفرانس MWC 2016 به نمایش در خواهد آمد. محلی که هواوی اعلام کرده بود که در 21 فوریه (دوم اسفند) جدید ترین گوشی های هوشمند رده بالای خود را معرفی خواهد کرد. درست در همان روزی که سامسونگ و ال جی نیز از پرچمداران جدید خود رونمایی می کنند.

گوشی آنر هالی 2 پلاس (Honor Holly 2 Plus) به یک پردازنده 64 بیتی مدیا تک MT6735P با سرعت پردازش 1.3 گیگال هرتز مجهز شده و در کنار پردازنده گرافیکی مالی T720MP2 و 2 گیگا بایت رم قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند مقرون به صرفه با 16 گیگا بایت حافظه داخلی همراه شده که از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگا بایت قابل ارتقاست. در پشت گوشی آنر هالی 2 پلاس دوربین 13 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، ضبط ویدیوئی فول اچ دی و فلاش LED و در جلوی آن دوربین 5 مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت قرار داده شده است.

گوشی آنر هالی 2 پلاس دارای نمایشگر لمسی 5 اینچی است که از وضوح تصویری HD پشتیبانی می کند. یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه وجود باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 18 ساعت زمان مکالمه و 30 روز روشن ماندن در حالت استند بای را ارائه دهد.

این گوشی با امکان شارژ سریع از شبکه ارتباطی 4G LTE و دو سیمکارت پشتیبانی می کند. اگر بخواهیم از دیگر قابلیت های ارتباطی آن نام ببریم، می توان به وای فای، بلوتوث 4.0، میکرو یو اس بی 2.0 و جی پی اس اشاره کرد.

هواوی گوشی آنر هالی 2 پلاس را با سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ عرضه می کند و در بالای آن از رابط کاربری EMUI 3.1 استفاده کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر