;
coinex

گلکسی نوت 6 ، رم 6 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی (شایعه)

گلکسی نوت 6، رم 6 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی

در حالی که زمان زیادی تا برگزاری کنفرانس جهانی موبایل و پرده برداری از گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی ای 7 اج باقی نمانده است، شایعاتی راجع به گوشی گلکسی نوت 6 منتشر شده است و گفته می شود که حد فاصل آگوست تا سپتامبر این گوشی عرضه خواهد شد. این شایعات از شبکه ی اجتماعی چینی ها یعنی Weibo نشئت می گیرد و گویا صفحه نمایش این گوشی قدری بزرگتر از نمونه ی قبلی خود بوده و 5.8 اینچی خواهد بود. اما موضوع تعجب آور راجع به این گوشی افزایش میزان رم آن است. در حالی گوشی گلکسی نوت 5 که در آگوست 2015 عرضه شد رم 4 گیگابایتی داشت، گوشی گلکسی نوت 6، رم 6 گیگابایتی خواهد داشت. این گوشی دروبین 12 مگاپیکسلی دارد که در مقایسه با دوربین گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج که آنها هم 12 مگاپیکسلی هستند ویژگی عجیبی نیست. در ساخت دوربین همه ی این گوشی ها به مانند نکسوس 5X، نکسوس 6P و اچ تی سی وان ام 10 از سنسور IMX377 سونی استفاده شده است.

گفته می شود که این گوشی از لحاظ چیپ ست به کار رفته در دو مدل عرضه خواهد شد. گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج که در اواخر این ماه معرفی خواهند شد از لحاظ چیپ ست در دو مدل عرضه خواهند شد. یک مدل این گوشی ها به تراشه ی اسنپدراگون 820 و مدل دیگر به چیپ ست اکزینوس 8890 مجهز خواهد بود. این امکان وجود دارد که گلکسی نوت 6 نیز در دو مدل و با همین چیپ ست ها عرضه شود. این گوشی از لحاظ حافظه داخلی در مدل های 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد و گفته می شود که امکان توسعه ی این حافظه از طریق کارت حافظه امکان پذیر نخواهد بود. راجع به ظرفیت باتری این گوشی اطلاعاتی موجود نیست اما با توجه به اینکه در گوشی های گلکسی اس 7 از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است این امکان وجود دارد باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در گلکسی نوت 6 شاهد باشیم.

باید توجه داشت که این اطلاعات تنها شایعه هستند و با توجه به اینکه 6 ماه تا زمان عرضه ی گلکسی نوت 6 زمان باقی مانده است این امکان وجود دارد که این اطلاعات مربوط نسخه های آزمایشی و اولیه این گوشی ها باشد و تا زمان عرضه، مشخصات آن دستخوش تغییراتی بشود. بدون شک در آینده شاهد انتشار اخبار و شایعات بیشتری در مورد این گوشی خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر