;
coinex

قایق SD GT3 محصول جدید مرسدس – سیگارت

قایق SD GT3 ماحصل همکاری مرسدس و سیگارت ریسینگ است.

قایق SD GT3 ماحصل همکاری مرسدس و سیگارت ریسینگ است.

نمایشگاه بین اللملی قایق در میامی آمریکا آغاز شده و یکی از این محصولات به نمایش درآمده در آن توجه همه را به خود جلب کرده است. قایق موتوری جدیدی که با عملکرد بالا، لباس مرسدس بنز را پوشیده است. تیم سیگارت ریسینگ (Cigarette Racing) یکبار دیگر با همکاری مرسدس بنز و با الهام گرفتن از قایق GT S سال گذشته، قایق SD GT3 را تولید کردند. اگر این قایق 2200 اسب بخار به آب انداخته شود، هیجان مسابقات اتومبیلرانی را به دریاهای آزاد خواهد کشاند.

برای بیشتر از یک دهه است که مرسدس بنز و سیگارت ریسینگ همکاری قدرتمندی با هم داشته اند، از قایق سریع السیری که در گذشته با برند هر دو کمپانی به نمایش درآمد تا طرح های قابل توجه ای که منجر به تولید قدرتمند ترین قایق الکتریکی جهان و همچنین قایق پنج موتوره هانترس (Huntress) گردید، محصول این همکاری، تقریبا بلند مدت است.

آخرین تلاش این دو، منجر به تولید قایق SD GT3 شده که بدنبال محصول موفق GT S سال گذشته آمده است. این قایق سرعتی با وزن 10,200 کیلوگرمی تحت نظارت مستقیم گوردن واگنر، مدیر طراحی دایملر، طراحی شده است. الگوی این قایق در طراحی، وام دار طرح جذاب ماشین GT3 است. یک طبقه تماما از چوب ساج است و چرم مخصوصی که اجزای داخلی آن را پوشش داده، فرم ظاهری آن را تشکیل داده است. کابین آن شامل سه نمایشگر 17 اینچی اچ دی، کنترل های کامپیوتری، بلوتوث و نسل آینده لوازم صوتی و ناوبری است.

کابین آن شامل سه نمایشگر 17 اینچی اچ دی، کنترل های کامپیوتری، بلوتوث و نسل آینده لوازم صوتی و ناوبری است.

با اینکه قایق های ساخت مرسدس – سیگارت اکثرا جنبه تبلیغاتی داشته و معمولا به عنوان یک محصول واقعی به تولید انبوه نمی رسد. اما سیگارت ریسینگ از خریداران علاقمند دعوت کرده تا درخواست قیمت خود را برای SD GT3 اعلام کنند. قبل از آنکه بخواهید درباره قیمت آن حدسی بزنید در نظر داشته باشید که قایق تولیدی سال گذشته، با برچسب قیمت 1.2 میلیون دلار به نمایش درآمده بود.

آخرین تلاش این دو، منجر به تولید قایق SD GT3 شده که بدنبال محصول موفق GT S سال گذشته آمده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر