;
coinex

میلیونر شدن در دهه 20 زندگی

میلیونر شدن در دهه 20 زندگی نیز امکان پذیر است.

میلیونر شدن در دهه 20 زندگی نیز امکان پذیر است.

تصور کنید که شما می توانید تبدیل به یک میلیونر شوید. چقدر عالی می شود که به میزان پول مورد نیاز خود برای آن نوع از زندگی که دوست دارید برسید؟ حالا تصور کنید که شما در دهه ی 20 زندگی خود این میزان دارایی را در اختیار داشته باشید؟

حتی اگر فکر می کنید که میلیونر شدن، خیلی رویایی است، ولی بهتر است بدانید که این امکان وجود دارد که در سنین جوانی، تبدیل به یک میلیونر شوید. میلیونر های 21 یا 23 ساله ای وجود دارند که فقط با تحصیل یا آموزش به این موقعیت دست نیافتند، کار سخت و رویکرد صحیح چیزی است که در این راه، مورد نیار است. آنها ثابت کرده اند که این امکان وجود دارد که بتوان در سنین جوانی میلیونر شد. البته توجه داشته باشید که این قوانین را می توان در هر سنی اجرا کرد، زمانیکه قوانین به درستی دنبال شوند، می توانند به شما کمک کنند که زودتر از آنچه که تصور می کنید، تبدیل به یک میلیونر شوید. در ادامه چند قدم برای میلیونر شدن را با هم بررسی می کنیم.

  1. بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر بخواهند تبدیل به یک میلیونر شوند، باید کار های خسته کننده،انجام دهند. آنها فکر می کنند که برای میلیونر شدن تنها باید از طریق مشاغل سنتی مانند تبدیل شدن به یک وکیل، دکتر یا بانکدار اقدام کنند. (در واقع، این مشاغل معمولا محدودیت درآمد دارند و بسیار دشوار هستند). فشار را کنار بگذارید، نه اینکه تحصیلات نقشی در ادامه ی زندگی شما نداشته باشد ولی همه ی تصور انسان از زندگی نباید داشتن مشاغل سخت و آموزش های آکادمیک باشد. لازم نیست برای تبدیل شدن به یک میلیونر لزوما به سختی تحصیل کنید.
  2.  اگر به دنبال یک هدف برای تبدیل میلیونر شدن هستید، به داشتن یک نوع کار خاص قانع نشوید، فارغ التحصیلی تقریبا به این موضوع بی ربط است. کلاس های متفاوت تنها برای شما هزینه آور هستند، آنها می توانند شما را در بدهی قرار دهند. اگر می خواهید یک میلیونر شوید، می توانید همه ی چیزهایی را که نیاز به یادگیری دارید، به صورت آنلاین و بدون هزینه های کمک درسی، آموزش ببینید.
  3. زندگی اجتماعی خود را فدای آموزش کنید، ممکن است واقعا سخت باشد که زندگی اجتماعی را کمی قربانی یادگیری کرد، به ویژه زمانی که در اوایل بیست سالگی خود به سر می برید. با این حال، اگر می خواهید واقعا تبدیل به یک میلیونر شوید، نیاز به به فدا کردن زندگی اجتماعی خود به منظور تمرکز بر زندگی حرفه ای دارید. این زمان را صرف مطالعه، تکمیل مهارت و یا کار بر روی مهارت های دیگر کنید. با تمرکز، می توانید بیشتر بر روی استعدادهای خود کار کنید، زمان مفید در تبدیل شدن به یک میلیونر نقش بسزایی دارد.
  4. شکست ها را در طول مسیر میلیونر شدن بپذیرید. مهم نیست که با حرفه ی خود به کجا خواهید رفت، شانس شما به صورت تعدادی شکست و موفقیت رو می شود. اشتباهات کاملا طبیعی هستند. آنچه مهم است این است که چگونه شما آنها را اداره می کنید. نحوه رسیدگی به آنها چیزی است که شما را متمایز از دیگران می کند.
  5. هدف بالاتر از یک میزان مشخص است. پول نباید آخر بازی شما باشد. در عوض، باید در تلاش باشید تا بهترین محصول و یا خدمات ممکن را با تمرکز ایجاد کنید، پول به عنوان یک نتیجه برای این عمل خواهد آمد. اهداف شما باید همیشه در حال رشد باشند و هرگز نباید احساس کنید که به تمام اهداف خود دست یافته اید. اگر می خواهید 1 میلیارد درآمد داشته باشید، دومین قدم این است که یک هدف پس از این میزان درآمد، نیز برای خود در نظر بگیرید.
  1. کلید میلیونر شدن صبر و صداقت است. زمانیکه با دیگران همکاری می کنید، باید صداقت داشته باشید. سعی نکنید که با تزویر و ریا مقدار پولی بیش از آنچه باید کسب کنید، به دست آورید. سرمایه ای که از راه غیر اخلاقی بوجود بیاید، دوام نخواهد داشت و هرگز به شما اعتبار حرفه ای که بتوانید از آن برای میلیونر شدن استفاده کنید را نخواهد بخشید.
  2. بخش هایی وجود دارند که بسیار داغ هستند، در آن بخش ها سرمایه گذاری کنید. آنها را برای تضمین میلیونر شدن خود بکار ببندید. در حال حاضر یکی از این بخش های داغ رسانه های اجتماعی، هستند. به طور خاص اینستاگرام، پریسکوپ، توئیتر و اسنپ شات را می توان نام برد. این بخش ها می توانند شما را به میلیون ها نفر کاربر متصل کند.
  3. لازم نیست بر روی نسل بعدی فن آوری، تمرکز کنید. بسیاری از مشتاقان میلیونر شدن، به خصوص مشتاقان جوان، فکر می کنند که به تمرکز بر روی نسل بعدی فن آوری به منظور ایجاد ثروت خود نیاز دارند، ولی بدانید که این گونه نیست. دیدیم که حتی ادغام چیزی قدیمی و خسته کننده با چیزی جدید، منجر به ایجاد eBay  شد.
  1. به خاطر داشته باشید که مهم نیست شما کجا زندگی می کنید، یکی از ویژگی های خوب اینترنت این است که می توان از طریق آن خرید و فروش انجام داد و تجارت و سود خود را به هر نقطه از جهان برد. شما می توانید کسب و کار خود را به هر نقطه ای که در آن که اتصال به اینترنت وجود دارد به جریان بیندازید؛ لازم نیست که به لحاظ جسمی در یک بازار بزرگ کار کنید. این یک فرصت عالی برای این است که در جایی که دوست دارید زندگی کنید و فرصت کسب و کار هم داشته باشید.
  2. بسیاری از مردم تنها در فکرایجاد یک کسب و کاری هستند که روی سود متمرکز شده باشد. کسب و کار فقط به سود نیاز ندارد، بلکه نیاز به رشد، کاربر و یک سری اقدامات حیاتی دیگر دارد. بسیاری از شرکت ها فقط از طریق ویژگی های خود حاشیه سود به دست آورده اند(فقط کافی است نگاهی به استارت آپ ها بیندازید). تمرکز بر رشد کاربران به جای سود خام مهمتر است. هیچ کس برای یک ایده خوب که فاقد کاربر است هزینه ای نمی پردازد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: entrepreneur


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر