;
coinex

تبلت جدید سامسونگ فاش شد

تبلت جدید سامسونگ فاش شد

تبلت جدید سامسونگ تحت نام احتمالی گلکسی تب ای (Galaxy Tab E)  فاش شد. گزارش های متناقضی در مورد نام این تبلت جدید سامسونگ وجود دارد، بنابراین می توان به عنوان گلکسی تب E 7.0 یا گلکسی تب A 7.0 نامیده شود.

به طور انحصاری حدود سه ماه پیش گزارش شد که سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت جدید رده میانی است، SM-T280 و SM-T285، مدل WiFi و 4G که بیشتر احتمال دارد به نام گلکسی تب ای شناخته شود. مشخصات این تبلت، ماه گذشته فاش شد و امروز ما می توانیم این تبلت جدید سامسونگ را با تمام شکوه آن ببینیم.

انتظار می رود که تبلت جدید سامسونگ، یک صفحه نمایش 7 اینچی با  وضوح 1280 در 800 پیکسل، پردازنده ای با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز همراه با رم 1.5 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. دوربین اصلی این تبلت، 5 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل است همچنین از کارت میکرو اس دی پشتیبانی می کند. آن طور که گفته شده است وزن تبلت جدید سامسونگ، 283 گرم و ضخامت آن 8.7 میلی متر است و با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و بستر نرم افزاری اندروید 5.1 همراه است.

سامسونگ اعلام نکرده است که کی این تبلت را منتشر خواهد کرد، اما یک گزارش جدید نشان می دهد که ممکن است، تبلت جدید سامسونگ  تا پایان ماه مارس یا اوایل آوریل 2016 در رنگ سیاه و سفید با برچسب قیمت 169 یورو عرضه شود.

تبلت جدید سامسونگ تبلت جدید سامسونگ تبلت جدید سامسونگ در رنگ مشکی تبلت جدید سامسونگ در رنگ مشکی گلکسی تب E 7.0 یا گلکسی تب A 7.0 گلکسی تب E 7.0 گلکسی تب E

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر