;
coinex

میت بوک هواوی در کنفرانس MWC 2016 رونمایی خواهد شد

میت بوک هواوی در روز 21 فوریه (دوم اسفند ماه) در کنفرانس MWG 2016 معرفی خواهد شد.

میت بوک هواوی در روز 21 فوریه (دوم اسفند ماه) در کنفرانس MWG 2016 معرفی خواهد شد.

تصاویر منتشر شده ای در شبکه اجتماعی چین، ویبو نشان می دهد که هواوی قصد دارد از دستگاه ترکیبی خود با نام میت بوک ر کنفرانس MWC 2016 رونمایی کند.

به نظر می رسد که این دستگاه در هر دو گروه لپ تاپ و تبلت جزء بهترین ها باشد. نکته قابل توجه آنست که ظاهرا میت بوک هواوی هر دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را اجرا خواهد کرد.

با کم رونق شدن بازار گوشی های موبایل، به نظر می رسد که هواوی قصد دارد ضرر و زیان ناشی از این روند نزولی بازار موبایل را با سرمایه گذاری بر روی دستگاه های تجاری و قوی تری مانند میت بوک جبران کند.

مدیر عامل شرکت هواوی، یو چنگ دانگ نیز به این شایعات دامن می زند. او با گذاشتن پستی در صفحه ویبو خود از مردم برای رویداد شرکت در کنفرانس MWC 2016 دعوت به عمل آورده و حتی با اضافه کردن جمله مرموزی با عنوان “سبک جدیدی از کسب و کار” اشاره می کند که هواوی قصد دارد تا با راه اندازی خط تولید جدیدی، مسیر خود را ادامه دهد. شور و هیجان این خبر زمانمی دو چندان می شود که به نظر می رسد این متن با قلم استایلوس نوشته شده است. برخی از اعضای این شرکت ادعا می کنند که هواوی، میت بوک را برای رقابت با سرفیس مایکروسافت و آیپد پرو اپل ساخته است. هواوی سال گذشته به عنوان سومین تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در جهان شناخته شد. اما شاید با ورود برند های جدید و کمپانی های ریز و درشتی که به تازگی در این زمینه وارد شده اند بازار موبایل را شلوغ دیده است و قصد دارد که با تولید محصولات متنوع تری همچنان خود را در صدر این تجارت نگه دارد. ظاهرا ورود و کاوش در قلمروی تبلت و موبایل رویکرد جدید هواوی شده است و با توجه به سابقه این کمپانی در بازار موبایل، ورود به این عرصه شاید بتواند همچنان درهای موفقیت را برای هواوی باز نگه دارد.

او با گذاشتن پستی در صفحه ویبو خود از مردم برای رویداد شرکت در کنفرانس MWC 2016 دعوت به عمل آورده و حتی با اضافه کردن جمله مرموزی با عنوان "سبک جدیدی از کسب و کار" اشاره می کند که هواوی قصد دارد تا با راه اندازی خط تولید جدیدی، مسیر خود را ادامه دهد.

میت بوک هواوی احتمالا نمونه ای از تبلت های 2 در 1 سرفیس مایکروسافت باشد که برای خودنمایی و رقابت با این دستگاه تولید شده است. در کنار میت بوک، دوستداران هواوی در انتظار رونمایی از دستگاه جدید دیگری از این کمپانی در کنفرانس MWC 2016 هستند.

هواوی P9 با بدنه ای تمام فلزی، سنسور اثر انگشت و پردازنده قدرتمند کیرین 950 گوشی پر قدرتی به نظر می رسد. این گوشی توسط رم بزرگ 6 گیگا بایتی پشتیبانی خواهد شد. هواوی P9 دارای نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. مشخصات کامل این گوشی نیز در رویداد هواوی فاش خواهد شد. برای بدست آوردن جدید ترین خبر ها در کنفرانس MWC 2016 با تکرا همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes 


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر