;
coinex

معرفی انیمیشن نورم شمال Norm of the North

 معرفی انیمیشن نورم شمال Norm of the North
نورم شمال ، انیمیشن کمدی سرگرمی با هدف محافظت از زمین است.
داستان انیمیشن نورم شمال ، داستان یک خرس قطبی است که می تواند مانند انسان ها حرف بزند؛ او برای جلوگیری از توسعه ساخت و ساز انسانها در قطب شمال به منهتن سفر می کند.
خرس قطبی به نام نورم به همراه سه موش صحرایی، شخصیت های داستانی هستند که می خواهند مانع توسعه ساخت و ساز در سرزمین های قطبی شوند. نورم شمال با صدای راب اشنایدر یک خرس دوست داشتنی است که به دلیل داشتن توانایی صحبت با انسانها، از طرف حیوانات قطب، مامور می شود که با تجاوز شرکت توسعه ساخت و ساز به سرپرستی میلیاردری به نام آقای گرین به سرزمینهای متعلق به حیوانات در قطب شمال، مقابله کند.
نورم هنگامیکه از طرح وِرا، مدیر بازاریابی آقای گرین با خبر می شود، با تشویق مرغ دریایی که جایگاه استادی را برای او دارد به همراه سه موش صحرایی قطبی، سوار کشتی شده و به سمت منهتن رهسپار می شوند تا از نابودی سرزمینشان جلوگیری کنند.
انیمشین نورم شمال ، قصد دارد در فضایی کودکانه و توسط شخصیت خرسی جذاب، که با ساختار حیات وحش این حیوان تضادی کامل دارد، هشداری آینده نگرانه و جدی در مورد نزدیک شدن به نابودی بخش مهمی از زمین بدهد. این انیمیشن آمریکایی – ایرلندی نود دقیقه ای که با بودجه ای نزدیک به هجده میلیون دلار ساخته شده، در پس زمینه ی داستان خود به گرم شدن زمین و آب شدن یخچال های قطبی که باعث بیرون آمدن بسیاری از زمین های مرغوب از زیر آب می شود، می پردازد که سبب وسوسه و دست درازی دولتها و حتی شرکت های چند ملیتی برای غارت منابع بی نظیر آن می شود.
انیمیشن نورم شمال ، موضوع مهمی چون نابود شدن زیستگاه حیوانات در قطب شمال را با انیمیشن و شخصیت خرسی که به زبان انسانها حرف می زند، به خانه ها می آورد که شاید طعنه ای به مبارزه ی طبیعت باشد که در قالب حیواناتی بیان شده، که حتی باید به زبان انسانها و بطور واضح این موضوع مهم را به ما گوشزد کنند.
فارغ از فضای انتقادی و رتبه های اختصاص داده شده به انیمیشن نورم شمال ، رفتار مسئولانه ی سازندگان آن در ارتباط با آیندگان ساکن در این کره خاکی ستودنی است.

.
تولید کنندگان: نیکلاس آتلان – لیز یانگ

صدا پیشگان: راب اشنایدر – هدر گراهام – کن جئونگ – کالم مینی – لورتا دوین – گابریل ایگلسیاس – مایکل مک الاتون – مایا کی
کارگردان: ترور وال
موسیقی: استفان مک کئون

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: hollywoodreporter , تکرا


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر