;
coinex

اطلاعات گلکسی اس 7 در یک فیلم 15 ثانیه ای

 اطلاعات گلکسی اس 7 در یک فیلم 15 ثانیه ای و چند عکس به بیرون درز شده، نشان داده شد.

اطلاعات گلکسی اس 7 در قالب یک فیلم 15 ثانیه ای و چند عکس منتشر شد.

گلکسی اس 7 دیروز همراه با جعبه و محتویات جعبه در دبی ظاهر شد. در حال حاضر، عکس های بیشتر و یک فیلم کوتاه پانزده ثانیه ای، به بیرون درز شده است که برخی از اطلاعات گلکسی اس 7 را نشان می دهد. تصاویر دیده شده مدل مشکی این گوشی، درگاه سیمکارت و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن را نشان می دهد، در نتیجه بازگشت قابلیت ارتقاء حافظه از طریق کارت میکرو اس دی را به پرچمدار سامسونگ، تایید می کند.

اطلاعات گلکسی اس 7 تا کنون نشان از وجود یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و گواهی نامه ی IP68 (یا IP67) برای مقاومت در برابر آب، دارد. طراحی این دستگاه شبیه به گلکسی اس 6 است که با یک قاب فلزی و شیشه ای، خواهد آمد.

دوربین گلکسی اس 7 دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل است که در مقابل گلکسی اس 6 با کاهش تعداد مگاپیکسل مواجه شده است ولی پیکسل ها بسیار بزرگتر هستند (شبیه به پیکسل های موجود در نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی). اگر چه در مورد کیفیت تصویر واقعی چیزی نمی دانیم، اما تا کنون مشخص شده است که سامسونگ در بخش تکنولوژی دوربین گوشی های هوشمند، پیشتاز است، از طرفی، هیچ اطلاعاتی در مورد رزولوشن دوربین جلو، در این گزارش وجود ندارد.

در حال حاضر مهم ترین مورد در میان اطلاعات گلکسی اس 7 ، وجود یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی به جای یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که قبلا شایعه شده بود برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد، (هر چند منابع هنوز هم به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره می کنند). علاوه بر این، هیچ پورت USB نوع C در اینجا وجود ندارد و به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته تا گلکسی اس 7 را  با همان پورت خوب  قدیمی میکرو یو اس بی 2.0 عرضه کند.

پرچمدار سامسونگ با رابط کابری تاچویز روی اندروید 6.0 مارشمالو، اجرا خواهد شد و این اولین بار است که ما به لطف یک فیلم کوتاه، در مورد نرم افزار گلکسی اس 7 اطلاعاتی بدست می آوریم. تاچویز رابط کاربری خوب و تمیزی به نظر می رسد، آن طور که در این فیلم کوتاه دیده می شود، آیکون ها برجسته تر و گرد هستند. این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تائید نشده اند و نمی توان به آنها اسنتاد کرد. فیلم 15 ثانیه ای این گوشی را می توانید در لینک منیع مشاهده کنید.

تا اینجا با این اطلاعات گلکسی اس 7 نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا به با چیز هایی که تا کنون فاش شده، به پرچمدار سال جاری سامسونگ علاقه مند شده اید؟

طراحی این دستگاه شبیه به گلکسی اس 6 است که با یک قاب فلزی و شیشه ای جلو / عقب خواهد آمد، اما شیشه ی آن، در حال حاضر در تمام طرفین منحنی است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر