;
coinex

گوشی گلکسی جی 7 در FCC ظاهر شد ؛ خبری از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی نیست

گوشی گلکسی جی 7 در FCC ظاهر شد ؛ خبری از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی نیست

سامسونگ در هر سه بخش گوشی های میان رده، سطح پایین و بالا رده فعالیت می کند. گوشی های سری A سامسونگ گوشی های میان رده ی ای هستند که هز چند مشخصات سخت افزار خوبی دارند اما از لحاظ قیمتی قدری گران هستند. اما سری گوشی های J با سخت افزار و مشخصات فنی پایین تر و بدنه ی پلاستیکی قیمت پایین تری دارند و جامعه ی هدف آن ها کسانی است که توان مالی خرید گوشی های پرچمدار و سطح بالا را ندارند.

مدتی پیش متوجه شدیم که سامسونگ قصد دارد تا ورژن های جدید گوشی های گلکسی  A5 و  A7را در سال 2016 عرضه کند، همچنین شاهد انتشار اخباری بودیم که سامسونگ قصد عرضه ی ورژن 2016 گوشی های گلگسی جی 5 و جی 7 را دارد. اخبار فاش حکایت از این داشتند که گوشی گلکسی جی 5 به چیپ ست اسنپدراگون 410 کوالکام مجهز خواهد بود. این در حالی است که گلکسی جی 7 در دو ورژن عرضه خواهد شد که یکی از آن ها به چیپ ست اسنپدراگون 615 و دیگری به چیپ ست جدید سامسونگ یعنی اکزینوس 7870 مجهز خواهد بود. آنچه در شایعات قبلی خیلی به چشم می آمد این بود که گفته می شد این گوشی دارای باتری بزرگ 4300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

با توجه به شایعات گذشته خیلی ها امیدوار شده بودند که می توانند یک عمر باتری بسیار عالی را در این فبلت میان رده تجربه کنند. اما لیست اطلاعات جدیدی که از سوی FCC منتشر شد نشان می دهد که این گوشی از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و این ادعا را که گوشی به یک باتری بسیار بزرگ مجهز است را رد می کند. هر چند این میزان باتری نیز عمر باتری خوبی را برای جی 7 فراهم می کند.

اخیراً در مورد گلکسی اس 7 شنیده بودیم که این گوشی به همراه باتری 3000 میلی آمپر ساعتی می تواند تا دو روز شارژ دهی داشته باشد. بنابراین باتری 3300 میلی آمپر ساعتی می تواند عمر باتری به مراتب بهتری را ارائه دهد چرا که این گوشی از پردازنده ی ضعیف تری استفاده می کند و صفحه نمایش با رزولوشن کمتری دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر