;
coinex

آلکاتل پلاس 10 ، تبلت دو در یک در کنفرانس جهانی موبایل

آلکاتل پلاس 10 ، تبلت دو در یک در کنفرانس جهانی موبایل

آلکاتل پلاس 10 یکی دیگر از تبلت هایی است که از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می کند.

اگر به دنبال یک تبلت دو در یک و قابل حمل هستید، که قابلیت پشتیبانی از ویندوز 10 را داشته باشد و همچنین مقرون به صرفه تر از مایکروسافت سرفیس پرو 4 باشد، آلکاتل پلاس 10 برای شما مناسب خواهد بود.

به نظر می رسد که کمپانی آلکاتل قصد دارد تبلت دو در یک خود را در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 به نمایش بگذارد. آلکاتل پلاس 10 از پردازنده ی اینتل اتم چهار هسته ای 1.92GHz و 2 گیگابایت رم، بهره می برد. این تبلت با 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و قابلیت نصب میکرو اس دی کارت که حافظه ی آن را در نهایت به 64 گیگابایت افزایش خواهد داد، در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به نظر می رسد که کمپانی آلکاتل قصد دارد تبلت دو در یک خود را در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 به نمایش بگذارد..

نمایشگر 10.1 اینچی آلکاتل پلاس 10 با رزولوشن 1280*800 Tبه خوبی نمایشگر های رتینا نیست، اما به هر حال از نوع IPS بوده که نمایش مناسبی در گوشه های نمایشگر دارد. این تبلت، از دو بخش اسپیکر در قسمت جلویی خود، دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، برخوردار است.

کیبورد جدا شونده ی این دستگاه، از باطری 2580 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این باطری علاوه بر باطری اصلی دستگاه، با 5830 میلی آمپر ساعت، مجموع عمر باطری را 8410 افزایش داده و در اختیار کاربران قرار می دهد. از قابلیت های دیگر این تبلت دو در یک، می توان به مودم 4G LTE و CAT 4 که قابلیت کاربری مانند هات اسپات موبایل را دارد، اشاره کرد. کیبورد آلکاتل پلاس 10 به پورت یو اس بی مجهز شده تا بتوان لوازم جانبی دیگری مثل موس یا هارد درایو را به آن متصل کرد.

این دستگاه در رنگ های متنوع از جمله نقره ای، سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. آلکاتل، قیمت این دستگاه را مشخص نکرده؛ اما قرار است در اروپا، آمریکای لاتین، خاور میانه و آفریقا عرضه شود. از عرضه ی آن در آمریکا، خبری در دسترس نیست.

آلکاتل پلاس 10 ، تبلت دو در یک در کنفرانس جهانی موبایل

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر