;
coinex

دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با معرفی رسمی این دو گوشی در رویداد آنپک سامسونگ مورد بررسی قرار گرفت.

دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با معرفی رسمی این دو گوشی در رویداد آنپک سامسونگ مورد بررسی قرار گرفت.

سال گذشته گلکسی اس 6 یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند را به ارمغان آورد. دوربین پرچمدار سال گذشته ی سامسونگ همه ی رقبا را کنار زد و از نظر سرعت و کیفیت به عنوان بالاترین دوربین گوشی هوشمند شناخته شد. دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، دنبال روی قدرت سامسونگ در دوربین های گوشی های هوشمند، است. در حال حاضر دوربین اصلی این پرچمداران نسبت به دوربین گلکسی اس 6 نیز بهبود یافته است. تغییرات در سه حوزه اصلی، صورت گرفته که شامل دیافراگم بزرگتر، پیکسل های فردی بزرگتر و حتی تر فوکوس خودکار سریع می شود.

تفاوتی که شما در دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، فورا متوجه آن خواهید شد  کاهش تعداد مگاپیکسل از 16 مگاپیسکل موجود در گلسی اس 6 به 12 مگاپیکسل است، اما با وجود این، نگران افت کیفیت نباشید. تعداد پیکسل پایین تر، در این مورد به این معنی است که تک تک پیکسل ها از 1.4 میکرون تا از 1.12 میکرون  موجود در GS6 بزرگتر می شوند. این میزان کاملا به بزرگی پیکسل های 1.55 میکرونی در دوربین نکسوس 6 پی نیست، اما در هر صورت هر پیکسل در شرایط کم نور، نور بیشتری را برای بهبود عکس ها، هدف قرار می دهد.

گرفتن تصاویر با کیفیت در شرایط نور کم، به دلیل وجود دیافراگم گسترده تر است، در حال حاضر دیافراگم دوربین گلکسی اس 7 با فاصله کانونی F / 1.7 طراحی شده، در حالی که در نسل قبلی f / 1.9 بود، که یکی از وسیع ترین دیافراگم های موجود در گوشی محسوب می شد. درست مثل پیکسل های بزرگتر، دیافراگم گسترده تر، این امکان را فراهم می کند تا دوربین در نور کم و یا هر شرایط دیگری بهتر تصویر ایجاد کند.

از آنجا که شاید این دو بهبود، کافی نباشد، سامسونگ یکی از ویژگی های دوربین های DSLR خود را نیز در دوربین گلکسی اس 7 بکار برده است، این ویژگی استفاده از نوع کاملا جدیدی از سنسور است که اجازه می دهد تا فوکوس خودکار دوربین سریع تر عمل کند. دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، یک سنسور جدید “پیکسل دوگانه” دارد که در آن، از هر پیکسل برای فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می شود. سامسونگ مدعی است که به طور چشمگیری به زمان فوکوس خودکار بهبود بخشیده است، همه ی این ها بدون نیاز به سیستم فوکوس لیزر همانند دیگر دوربین ها، دیده می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر